• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • lille08
    Kesso skrev 2010-08-01 09:37:01 följande:
    Lille:
    Såg och läste reportaget om dig i går i Jp. Vad ska man säga.......har inga  ord. Berörd blev jag. Ja, de är många förstår man ju. Så roligt att ni ska gifta er. Jag hoppas på att den dagen kommer bli kanon för er. Att du ska få krafter och orka med. Kram på er!

Ordar ni någon träff så skulle jag vilja haka på. Vore så roligt att träffa er som vill.
    Ja det var nog många som läste reportaget igår. Tycker att det känns rätt skönt att folk "vet". Ja bröllopet ser jag verkligen fram emot! Vi skulle ju gift oss redan i våras, men sen kom ju min sjukdom emellan. Nu skulle jag ju varit färdigbehandlad var det tänkt... men nu blev det som det blev... och vi bestämde oss för att inte låta sjukdomen förstöra vårt bröllop! Nu bestämmer JAG - inte sjukdomen! Jag hoppas verkligen att jag inte har så himla ont den 14:e utan att strålbehandlingen har tryckt tillbaka smärtan en aning.
  • Kvack

lille: hoppas att du får en bra bröllopsdag och har blivit av med smärtan i ryggen då. Kram.

• Vilda Tiger

lille
    Jag ska på bröllop (min systers) den 14e så då kommer jag klä mig fint för dig också. Men då kan vi väl se om vi kan få in en dag i slutet av augusti eller precis i början av september, då? Det vore jätteskoj.

• jeng

Lille,
    Litet vanligt svenssonhus ja... Det är ett sånt vi bor i nu. Trivs kanonbra, men nånstans så är det nåt som inte känns helt rätt... Hmm... Men orka renovera upp ett nytt hus igen!!

På banan med viktnedgången igen efter en vecka med shaker. 2.1 kg ner, mycket slagg, men ändå vikt jag slipper gå runt med! Hoppas på 1 kg nästa vecka. Jag byter 2 måltider mot shaker och äter middag och ibland fika osv som vanligt. 

• Rimfolina

Åh... Önskar att jag också hade kunnat komma om ni ska träffas... Men för mig är det ju minst två flygbiljetter enkel väg och vi behöver spara pengar nu iom att vi både köpt ny bil och lagt nytt tak på bagarstugan i sommar.
    =( Hoppas att ni får jätteskoj i så fall!

• 3 barns mamma84
    Lana skrev 2010-08-01 16:05:29 följande:
    carina,OJ hoppas det försvinner fort på honom för det är ju inget kul med op.dock bättre än att ha ont.

linn,oj va läskigt.har ingen aning men jag vet att det finns hjälp men inte hur man hittar mm.
    Op vill jag inte låta honom gå med på jag är så rädd att jag skulle förlora honom liksom och det vill jag inte.
    Jag hoppas det går över det kommer att at tid såklart när det är hans höft som går in och det kommer att göra ont när det väl växer till (normala jag) men jag hoppas att vi slipper op som han nu sa men det kan nu finns riskGråter
    fattar inte hur det kunde gå så !!
    Helt plötsligt gick han in med foten sen efter 2 veckor pang så gick han in helt och rammlade hela tiden när han gick och sprang
    Idag är det bättre men går fortfarande in.
    Ibland tänker man på om det var pågrund av hans storlek när han kom ut och att han var i magen och var så trång i patsen ?
    vad kan det annars vara växt fel ??

Finns inget mer jag vet inte var man ska kunna läsa om detta.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Idag har jag 141 dagar kvar vecka 21 på onsdag och Elias sparkar på mer och mer och jag känner onom utan på magen nu gulliga bebis..
    Så fort musiken är på och högt så sparkar han på
    Så en balet kille i magen och en konstigt kille utan för magen hehe Dids han äääälskar att leka med dckor Haha och byta blöja på bebis dockan och säger (auh) som betyder bajs på danska så nu byter han blöja på dockan kör doack i vagnen och lägger den i sängen och säger sen till oss ''shhhhhhc'' Hahaha
    Sen ska bebis dockan oxå ha mat så klart det vi äter *Skrattar*

Idag började ebba 5 års grubben här i danmark ''grodol'' haha jag garvar varje gång jag hör detta låter bara så roligt så nästa år 2011 på sommaren börjar hon REDAN 1:an min lilla Flicka ..
    Danskan går Toppen tog bara 1 månad sen pratade hon danska flytande idag babblar on bara på hehe

Mendans det tar längre tid för didos med danskan då han har svenska oxå här hemma som jag vill att han inte ska glömma.
    Ebba pratar ju finska med så hon kan flytande danska och svenska och finskan är på god väg..

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • KaOl

åååh... Jönköpingsträff låter jättekul!! Ska verkligen försöka få ihop det - om du orkar med ännu fler så klart, Lille!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11