Vilda Tiger skrev 2010-07-30 19:57:24 följande:
Lille
Så kommer jag till dig... jag har funderat i två dagar nu på vad jag ska skriva till dig. Jag läste om det på din blogg då jag var på landet nu, men jag kan varken skriva kommentar där eller skriva här från telefonen. Så jag har fått vänta. Men inte kommer jag fram till någon för det... vad ska man säga, egentligen? Jag frågade Marcus vad han ville höra då han fick sin cancer, och han sa att han ärligt inte mindes vad hans vänner Fredrik och Samuel sa då de ringde då Marcus fått sin diagnos, men han mindes ATT de ringde. Och jag vill att du ska veta att vi FINNS här, jag finns här, jag vill att du ska känna att jag faktiskt bryr mig på riktigt, inte bara skriver det för att det ska se bra ut på pränt. Jag och Lana har löst pratat om att åka till dig i slutet av sommaren, om du hade tyckt det var okej. Ta med oss barnen och fara. Även Jucea har sagt att hon vill haka på.
Har inte kikat in här på ett par dagar, men tack allihop för det ni skrivit. Jag kan nog hålla med Marcus där... just VAD folk säger är faktiskt inte det viktigaste, utan det som betyder mycket är att veta att folk FINNS där. Sen är jag öppen som person och pratar gärna om sjukdomen om någon undrar och har frågor och så. Men sen är det klart, ibland är det jätteskönt att bara prata och tänka på helt andra saker också!
Åh vad kul det vore om ni ville komma hit och hälsa på! Det får ni jättegärna!

Här hemma finns gott om utrymme även om vi skulle bli ganska många (med stor familj går det liksom inte köpa ett vanligt litet Svensson-hus *s*).