VT - trosor kan säkert vara bra, så kanske hon inte gillar att ha nerkissade våta trosor på sig utan kommer att vilja gå på pottan så småningom. Jag minns när Jag försökte göra Elliot blöjfri när han var liten, då bajsade han på golvet några gånger. Då tröttnade jag och la ner projektet.
Rosa - gott att du har fått en torktumlare!
Kvack - usch stackars dig!
Linn- om jag ska med till Lina så kör jag nog antar jag. Jag har inte heller något boende. Jag fick för mig att det bara var vi tjejer som skulle åka men om alla ska ha med sina familjer får jag väl försöka lura med Steve! Så har VT något att titta på
Nej jag skoja bara
Hur blev det förresten med bondgården VT, blev det inget i sommar?
Jag läser också nästan alltid, men jag är också dålig på att skriva. Tänker att jag inte har något intressant att komma med, även om jag själv tycker det är kul att läsa när ni andra skriver vardagliga saker.
Sen skriver man på fb och då känns det ibland som man upprepar sig här...
Vi har i alla fall firat vår lille 080808! Tänk att jag fick honom den dagen som jag hade "beställt" fast han skulle komma den 18:de. Jag sa till Steve hela tiden han kommer 080808, för det har jag bestämt. När jag sa på morgonen till Steve att jag hade värkar sa han bara - ja eller hur
Ja det är ett kul minne.
På tors börjar jag mitt nya jobb, en ny skola i en andra klass. Har lite ångest eftersom jag inte vet vad som väntar mig, hur arbetar man där, hur är kollegorna osv. Men samtidigt ska det bli jättekul när man väl har kommit in i det och lärt känna alla och fått koll på alla rutiner!
Har som vanligt gått upp massa kilo i sommar, det gör jag alltid
Så nu har jag kört igång med diet igen och ska inte väga mig på länge för då blir jag bara deprimerad, jag har annars en tendens att väga mig varje dag