• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Lille:
    Hoppas verkligen att din smärta i ryggen inte känns så mycket på bröllopsdagen. Tänk om smärtan endå fick vila den dagen och du får energi. Önskar er verkligen lycka till! Jag ska tänka på er. Är också på bröllop den dagen och klär upp mig. Instämmer med de som Vt skrev att klä sig fint för dig också. Kram

Grattis Ted på din 2 årsdag! Hoppas tårtan var god.

Jag har ingen koll när alla här blir 2 år. Min Nils blev ju 2 år 26 juli.

• 3 barns mamma84

Grattis till alla som blev 2år och grattis i efterskott till alla som blev 2år
    Min Amadeus blir 2år 14 aug

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • jeng

Tack för alla grattis här ocdh på FB!
    Ted fick en bra födelsedag med geishamuffins till frukost (välling först) och sen syltkakor. Sen fick han sparkcykeln som vi hade köpt, och den var riktigt poppis!! Han fattar inte hur man ska göra, men han tar styret och springer runt runt här hemma Sen vid kl 14 kom svärisarna och de hade med sig Teds och Tages paket. Ted fick det stora duplo-flygplanet med flygtorn, och Tage fick en lära-gå-bil nalle puh. Allt enligt våra förslag SÅ det blev lyckat! Ted lekte med flygplanet och det var nog häftigt att det var så stort och gick att öppna dörrar osv på det! Sen när vi öppnade gåbilen så var ju den poppis med. Det var ju som ett flygplan med propeller och ljus i fram osv! Då åt vi min tårta gjord på chokladmuffinsbottnar varvat med vispgrädde och skivad banan. Och för en gångs skull så satt Tage och gapade som en fågelunge Bortskämda unge!! Sen åke dom hem, och då for vi till Borensberg och lekte i lekparken, och sen till butiken och handla för att laga lasagne! Såklart så brändes ostsåsen vid så den stank bränt, men smakade inte bränt direkt egentligen. Så jag surade för jag hade förstört maten, men som tur var så gick den att äta ändå, och Ted och Ph märkte inte ens nåt, så då var det väl lyckat då!

Idag är det SKänninge marken, så det måste man väl åka på antar jag... Känns inte superlockande just nu! 

• luzorsus

Myras kalas är över. Hon har fått en massa Molly Mus prylar av oss,pussel,böcker,film,ryggsäck,lekset etc. Av släkt fick hon kläder,docka,gårgrejjer...skor,Fiffi-docka. Massa poppis-grejjer,men dockan var nog bäst!

• 3 barns mamma84

Grattis Myra

Idag går man in i vecka 21

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Rimfolina

Grattis alla som har fyllt två. Här var storasyster sjuk på kalasdagen (feber) så vi körde utomhuskalas i regnet med fika i båthuset (ursäkta om jag redan berättat, har inget minne). Har så fullspäckat schema under denna vecka att vi var tvungna att få in kalaset den dagen. Det är så svårt att förstå att de redan är två. Bilder på kalasbarnet finns på fb.

Storasyster kräktes i min bil igår. Urk. Som tur är så var det nog bara åksjuka för hon mår prima och äter som en häst. Väntar på att överdragsklädseln och klädseln till bilstolen ska hinna torka så att jag får klä in den igen ifall det skulle hända igen.

Har ett litet dilemma men jag skriver om det på fb-sidan vid tillfälle...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11