Tack för alla grattis här ocdh på FB!
Ted fick en bra födelsedag med geishamuffins till frukost (välling först) och sen syltkakor. Sen fick han sparkcykeln som vi hade köpt, och den var riktigt poppis!!
Han fattar inte hur man ska göra, men han tar styret och springer runt runt här hemma
Sen vid kl 14 kom svärisarna och de hade med sig Teds och Tages paket. Ted fick det stora duplo-flygplanet med flygtorn, och Tage fick en lära-gå-bil nalle puh. Allt enligt våra förslag
SÅ det blev lyckat! Ted lekte med flygplanet och det var nog häftigt att det var så stort och gick att öppna dörrar osv på det! Sen när vi öppnade gåbilen så var ju den poppis med. Det var ju som ett flygplan med propeller och ljus i fram osv!
Då åt vi min tårta gjord på chokladmuffinsbottnar varvat med vispgrädde och skivad banan. Och för en gångs skull så satt Tage och gapade som en fågelunge
Bortskämda unge!! Sen åke dom hem, och då for vi till Borensberg och lekte i lekparken, och sen till butiken och handla för att laga lasagne! Såklart så brändes ostsåsen vid så den stank bränt, men smakade inte bränt direkt egentligen. Så jag surade för jag hade förstört maten, men som tur var så gick den att äta ändå, och Ted och Ph märkte inte ens nåt, så då var det väl lyckat då!
Idag är det SKänninge marken, så det måste man väl åka på antar jag... Känns inte superlockande just nu!