• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Rimfolina: Vilken fin klänning.

lille: De var inget roligt för dig och familjen. Jag säger fast jag inte känner er så tänker jag på er. Har ju hört från andra vad ni drabbats av. Vilken otäck sjukdom alltså. Nu hoppas jag bara på att de går bra trots beskedet du fått. Men du verkar stark i dig själv endå. Bra kämpat! Vilken bra ide att kanke träffas i Jönköpingstrakten de som vill någon gång. Ja, vi bor ju nära varann. Kram på dig och familjen nu.  

• 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2010-07-27 23:14:24 följande:
    Rimfo: Åh vilken fin klänning!!

Carina: Oj, redan i v 20? Tiden rusar verkligen iväg! Är det en lillebror där inne i din mage?
    Ja vecka 20 det går jätte fort ju ska det verkligen gå så fort hmm men vi har fortfarande vagn som vi ska skaffa kanske en sing vagn med bilbarn stol vad tror ni ??
    Ja en liten Elias är i magen
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Lille:
    Tänker på dig jag finner inga ord jag vill bara ljup från mitt hjärta att allt ska vara bra med dig vännenGråter

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vilda Tiger

Rimfo
    skitsnygg klänning!

Heidi
    Bra att du du fick det besked du ville på testet.

Lille
    Så kommer jag till dig... jag har funderat i två dagar nu på vad jag ska skriva till dig. Jag läste om det på din blogg då jag var på landet nu, men jag kan varken skriva kommentar där eller skriva här från telefonen. Så jag har fått vänta. Men inte kommer jag fram till någon för det... vad ska man säga, egentligen? Jag frågade Marcus vad han ville höra då han fick sin cancer, och han sa att han ärligt inte mindes vad hans vänner Fredrik och Samuel sa då de ringde då Marcus fått sin diagnos, men han mindes ATT de ringde. Och jag vill att du ska veta att vi FINNS här, jag finns här, jag vill att du ska känna att jag faktiskt bryr mig på riktigt, inte bara skriver det för att det ska se bra ut på pränt. Jag och Lana har löst pratat om att åka till dig i slutet av sommaren, om du hade tyckt det var okej. Ta med oss barnen och fara. Även Jucea har sagt att hon vill haka på.

• jeng
    Andra dagen i rad nu som jag inte har gått ner nåt på vågen. Visst kan det diffa från dag till dag, men jag äter ju shakes nu (äter middag mat visserligen) och då brukar man ju se jämnare nedgång... Det är mycket värt för motivationen när vågen visar neråt, men men... Jag får kämpa på!

Nåt annat jag har gjort för motivationen är att jag skrev in min vikt i måndags. sen skrev jag kommande måndagars datum, och drog av 0.5 kg för varje måndag framåt i tiden. Då kunde jag tex se att om jag går ner 0,.5 kg i veckan, så har jag med marginal kommit under 70 kg till vår bröllopsdag i oktober! och jag borde vara färdig i närheten till julafton! En sak som var extra motiverande var såklart att nu i början så går man ju ner mer än 0.5 i veckan med shakes. Även om det inte är bara fett man tappar, så är det trots allt vikt jag slipper släpa på. Och i förrgår vägde jag tex då in på den vikten som stod 4 veckor framåt i listan!! Sånt kan ju få en att hoppa över en måltid till
  • luzorsus

Bra sätt att motivera sig på Jucea! 

Håller på att laga tonfiskpasta till lunch,tonfisk är sååå gott...är såld på det just nu. För ett tag sen var det bacon Ikväll blire grillmiddag och dryck hos några goda vänner....barnen och mannen lämnar jag hemma!! 

• Rimfolina

Tack söta ni för alla fina kommentarer om klänningen! Den har inte kommit ännu så jag väntar med spänning på att få se om den passar...

Lina: Haha, vilken tur ni hade! Kul att du fick ihop brudarna också!

jucea: Duktiga du! Kämpa på!

• jeng

Rimfo,
    Tack!!
    Såklart kom Ph hem med princesstårta nu, för att fira att vi varit så duktiga i köket... Hmm... kan jag stå emot? Näpp!! 

• Lana

Lina,Hihi vilken tur ni hann klart....hihi
    underbart med en helg ensamma.det längtar jag lite till.

heidi,hmm det är inget jag känner igen varken med lillebror är här eller som en fas.inte just nu med Elly iaf.men den kommer kasnke

lille,som VT säger så kommer vi gärna förbi.! men det ska passa er med

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11