Vilda Tiger skrev 2010-08-09 21:43:57 följande:
Linn
Lille bor utanför Jönköping.
Ja, du var fantastiskt vacker förra gången du var gravid, det minns jag. Jag var så avis på dig!

Du är troligen vacker denna gång med, men jag VET hur jobbigt det är att känna sig sådär plufsig och tjocker. Härligt att du redan är i vecka 24!
Tack, vad glad jag blev nu!! Det är konstigt bara, jag kan ha samma kläder och magen ser likadan ut nu som sist men det känns annorlunda i mitt huvud liksom. Eller jag vet inte... Fast sambon trodde ju också på tjej innan UL för magen var inte lika fin denna gång, han sa det inte elakt alltså utan han tyckte också att den var så perfekt sist. Fast nu säjer han att den har ändrat sig och blivit fin som sist, lika badbolls-liknande=) Fast jag måste ju säga att jag tycker att du alltid såg så himla lycklig och harmonisk på dina graviditets-foton trots all värk och krämpor. Det liksom lyste om dej!! Ja, det gör det fortfarande alltså
Vi flyttar den 20, eller skriver papperna så blir det flytt i helgen 21-22. Sen kommer Ivans syrra med man och son den 27 och stannar 1 vecka. Den 28 har jag beställning på 3 tårtor och så ska vi på 30 års fest på kvällen. Den 29 ska Axel ha kalas för kompisarna. Den 31 ska vårt gamla hus vara färdigstädat och lämnas. Däremellan jobbar jag min heltid + lite extra... Puh, undrar hur jag ska hinna med allt??!!! Hoppas syster är sugen på att bo i lådor och hjälpa till att fixa till kalaset