• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger
    Till Lille

Lana med familj
    Vilda Tiger med familj

Bara det är ok för Lille så går det bra. :)
  • Lana

ja det verkade så,hon sa hon inte hade något de helgerna.men jag kan skriva till henne.

• Kesso

Jag tro också jag kan åka till lille den lördagen. Kesso me dfamilj.

• jeng

Men neeeeej!!! 17-19 SEPT är typ enda helgen på hela året som vi INTE kan... Ph fyller år, och ska ha kalasigheter hela helgen då......

• Saliva123

Hello girls!
    Ska betala Tina nu, har kontonumret, men vilken bank är det? 

• Saliva123

Har fixat! (Tror jag.. )

Läser er ofta ska ni veta, men som ni märker har jag sällan tid att kommentera. Kram på er! 

• goshheidi

Hej på er.
    Behöver få skriva av mig. Är så ledsen. Känner mig apatisk och deprimerad och inget känns roligt just nu :(
    Ni kommer kanske ihåg att min mamma genomgick en stor operation i våras där hon fick två stomipåsar. Det blev komplikationer efter operationen med en elak inflammation som inte ville ge med sig, så en ny operation planerades och genomfördes i maj. I den operationen upptäckte man en litet "ärta" som såg suspekt ut. Biopsi togs från ärtan och igår fick hon svar - Det är en metastas från livmoderhalscancern.  Min mamma återhämtade sig inte så väl från den första operationen, och nu med den andra operatione bakom sig är hon så svag att hon knappt orkar gå mellan sängen, soffan och toaletten :(
    Jag pratade med min syster igårkväll som bor i huset bredvid mamma och hon sa att hon tror att mamma inte någonsin kommer att bli i så gott skick igen att hon kan få cytostatika. Det har gått neråt i en rullande sprial sen första operationen och det ser inte alls bra ut nu.
    Efter Felix födelsedag åker jag upp och stannar hos henne ett par veckor.
    Sådanahär gånger önskade man att man bodde lite närmare "de sina".

Sthlm, Låter lovande med M :) Men hur gick det med den andra mannen?

• Vilda Tiger

Jucea
    MÄH! Be honom fylla år en annan helg.

heidi
    Usch, jag lider med dig. Jag kände såna våndor då min mormor hade cancer, det var det året jag bodde i Kroatien och sedan hann hon dö innan jag kom hem. Jag hade annars planerat att flytta upp till henne (13 mil norr om Göteborg) och ta hand om henne det sista. Det var jobbigt att inte få vara nära den sista tiden. Så jag kan förstå lite av vad du går igenom. Jag tycker du gör helt rätt som är där uppe några veckor då Felix har fyllt år! Har du båda barnen med dig då också? Det verkar ju vara en ganska negativ situation det här så det hjälper dig ju inte att jag kommer med glada tillrop. Men jag kan ändå berömma dig för att du åker till din mamma nu och tar hand om henne. Skapar några fina, sista minnen och tar kort så att barnen kan höra MASSOR om sin fina, fina mormor sedan då de blir äldre. Och mest av allt önskar jag att hon ändå har en tid kvar, att det inte går så fort som ni befarar och att ni kan skratta tillsammans mitt i allt det här.

• Rimfolina

sthlm: Roligt att det har blivit så mycket bättre! =)

Heidi: Oj. Så svårt att veta vad man ska säga men jag får väl som så ofta hålla med kloka VT... Ta vara på den tid ni har tillsammans och gör det allra, allra bästa av den. Skickar en stooooooooor kram mitt i allt elände.

• Saliva123

Heidi: Oj vad tråkigt! Fan vad skit det är med cancer. Tänker på er.

VT: Sorry att det tog sådan tid med betalningen! Kollar du så att det kommit in de närmsta dagarna, annars får du höra av dig! 

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11