• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Vt:  jag instämmer med de som skrivits innan. Gött me positivt svar!

• Lina S

Luz - gud va roligt, håller alla tummar och tår för er!

VT - härligt med positivt besked!

Sthlm - hur är det med magen, har det blivit bättre?

Jag är så glad för jag trivs kanon på min nya arbetsplats. Jag har ju bara jobbat 2 dagar visserligen och jag har inte träffat barnen än, men det är en sådan bra skola och kollegorna i arbetslaget är toppen. Klassen är stor, 31 elever så jag delar den med en annan lärare, hon är lika gammal som mig och jättegullig. Hon har förresten en son som är 1 år som hon har "skaffat" själv i Danmark. Det måste vara oerhört tufft för henne. Men hon är jätteglad för att hon gjort det såklart.

När var det vi pratade om att åka till Linda? Jag pratade med Steve igår och han tyckte att det var en bra idé. Hans mamma dog i cancer för 6 år sedan så han vet vad det  handlar om.
    Vi kommer att bo på hotell i Jönköping en el två nätter. Passar på och gör stan lite också när man väl är där. Finns det något speciellt att göra, ni som bor i närheten?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Rimfolina

Skriver det här också:

GRATTIS, Herr och Fru Carlgren!! Hoppas att dagen blev toppen och att du fick må bra, Linda!

• Lana

fasen det försvann för andra gången.

vt,prova trosor ja,annars låt henne strosa runt naken och tvätta golven då det sker olyckor och hänvisa till pottan då och även mellan där.då kanske pottan blir mer intressant?

lina,spännande,lycka till på nya jobbet.

Lille,bamse grattis till er

hallon,va skönt att inskolningen går bra

kesso,har ätit niferex med båda.med elly var jag stenhård i magen och med joel var jag gör lös knäppt det kan vara så olika.dock tyckte jag blutsaften smakade äckligt efter ett tag och föredrog nifrerxen.

luz, hääääärligt HOPPAs och håller tumamrna

Liver rullar på här.Joel sover bra på nätterna och Elly är i stans värsta trots.pust. MEEEN vad göt det om 100år
    Idag testas att hon får vara uppe tills hon stupar.har misslyckats med att lägga tidigare,varvar ner lääääänge,läsa,tv mm mm mm.får se hur det går nu.

• jeng

grattis Lille och hoppas att ni har en underbar dag, och att du är alltför upptagen för att läsa alla grattishälsningar som har kommit här och på facebook!!!

• sthlmstjejen

Grattis Lille!

Lana: Kanske Elly trotsar för att hon blivit storasyster? Mina barn har alltid haft ett hemskt temperament när de fått ett syskon, vilket är förståeligt.

Lina: Åkte in akut och det visade sig vara en helt ofarlig cysta som höll på att spricka, därför det gjorde så fruktansvärt ont! Har läst om det på nätet sen och det verkar iaf som det är vanligt att kvinnor i fertil ålder får såna men det är inte alltid man vet om det själv.

Det slog mig att det var över ett halvår sen jag bytte en blöja eller ordnade en flaska välling Stora barn man har!

• Lina S

Grattis igen Lille  - v'äntar med spänning på alla fina foto som du har!

Sthlm - vilken tur att det inte var något farligt. Skönt att slippa blöjor, det dröjer nog 1 år till för mig haha. Och vällingen ska vi inte prata om, Elliot drack det tills han var 4 år
    Fast jag tycker faktiskt att det är rätt bra när Sam ska till dagis för då vet jag att han får i sig, vissa morgonar dricker han inte utan äter frukost istället men då äter han så lite.

Öhhh va kvavt det är, jag är helt svettig och klibbig, avskyr det!

Hur var det med datumen nu, när var det tänkt att åka till Lille?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • luzorsus

Killen som har 4/5:an  kollade på vår lägenhet idag,och han vill ha den! Så vi kom överens om ett byte! Nu ska bara allt gå vägen med hyresvärd etc men det ska nog inte vara några problem..känns underbart att få större! 45 kvm mer än idag,5 rum istället för 3.bottenvåning istället för 3 våningen utan hiss,balkong mot lekplatsen vi spenderar mycket tid i...tvättstuga i samma hus,en trappa ner bara...allt är bra med lägenheten!!!!!!! Känns underbart!! Men man vill ändå skriva papper och så innan allt är 100!
    Vi har vattenskada i köket just nu så det ska fixas först,men då får han som ska flytta in välja egen matta så det tyckte han inte gjorde nåt..

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11