• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger
    Saliva123 skrev 2010-08-19 19:30:49 följande:
    Heidi: Oj vad tråkigt! Fan vad skit det är med cancer. Tänker på er.

VT: Sorry att det tog sådan tid med betalningen! Kollar du så att det kommit in de närmsta dagarna, annars får du höra av dig! 
    Japp, jag kollar nästa vecka så jag fått in av alla.
  • linn78

Tittar in en snabbis, är mitt uppe i flytt och packning...

Kvack: grattis till Ida!

Heidi: Skickar över en kram!! Är inte bra med tröstande ord men tänker på dej...

• Kvack

Heidi: är inte heller så duktig med orden men skickar en stor KRAM.

VT: hann inte sätta in idag gör det imorgon.

• RosaNapp

Heie: fy vad jobbigt. Jag tycker du gör rätt som tar barnen och åker till din mor. VT är klok som vanligt, vill bara säga att jag tänker på dig.

• sthlmstjejen

Heidi: Kan inte säga så mkt, du gör rätt i att åka och hälsa på din mamma med barnen. Kramar till dig!

• Kvack

Idag är det söndag och grått och mulet. Tänkte åka och hälsa på farmor lite idag. I morgon är det första skoldagen för Hampus i den nya skolan och nya klassen, han är lite nervös och det förstår jag.  Nä nu är Ida trötter och ska sova lite.

• Lana

heidi,fy va orättvist.tycker ni gör helt rätt att åka dit.att umgås och finnas till hands är jätte viktigt.många kramar till er.

är det bara jag och VT som åker upp till lille? det är ju inet jätte långt kvar så det är bra kasnke att börja planera? tänkte om vi ska äta eller dyl?

• Lana

Är era vakna ngt på nätterna?
    Elly har vaknat två nätter i rad och vill ha tänt på sitt rum och är vaken 2-3timmar och dividerar och grejar.skit jobbigt.vet inte om det kanske är mardrömma på ngt vis.

• Vilda Tiger
    Lana skrev 2010-08-22 14:44:38 följande:
    heidi,fy va orättvist.tycker ni gör helt rätt att åka dit.att umgås och finnas till hands är jätte viktigt.många kramar till er.

är det bara jag och VT som åker upp till lille? det är ju inet jätte långt kvar så det är bra kasnke att börja planera? tänkte om vi ska äta eller dyl?
    Jag har inte fattat än om Lille har sagt att den helgen vi sa är okej... är den det? Annars var det ju två helgen vi talade om, vilken va den andra? Tänkte så Jucea kunde komma också...
  • Lina S

Vi hänger nog också med till Lille! Var inte Kaol också sugen på att åka dit?

Heidi - nej så tråkigt, varför finns cancer. Jäkla skit!!!!! Tänker på dig....

Lana -  Sam är inne i en orolig period. Han brukade sova hela nätterna utan att vakna alls. Men nu vaknar han oftast varje natt. Fast han kommer bara in till oss så sover han vidare i vår säng. Kanske har att göra med att han fått ny säng och lämnat spjälisen. Så mycket jobbigare att natta nu också. Måste lägga mig brevid till han somnar, jag som bara la ner honom i spjälsängen innan och gick ut. Drygt.....
    Men jag har sagt till att han bara får sova max en timme på dagis annars får jag inte i säng honom, fast det får jag knappt ändå. Han somnar sällan före nio, fast vi går upp halv 7.

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11