Jucea: Duktiga du! Jag letar desperat efter motivation för att ta tag i mina +7 eller vad det kan vara UNDER SOMMAREN... Hemskt, va!
lille: Önskar så att jag också hade haft möjlighet att komma... Roligt att höra att det börjar gå åt rätt håll nu! Förstår att det känns jobbigt inför den 1/9 men du gör ett superjobb med att hålla humöret uppe! Man måste tänka positivt. Förstår dock att svackorna kommer, trots allt, och det måste de få göra. Du kommer kanske inte att leva lika länge som många av oss förhoppningsvis får men du är nog den av oss som tar vara på din tid bäst. Jag tror dessutom att du är en förebild för väldigt många och att du inspirerar oss andra med din glädje mitt i all skit. Du har i alla fall fått mig att vara otroligt tacksam och att glädjas för det lilla. Jag kan tänka mig att rädslan är stor, både hos dig och familjen men mitt tips är att prata bort den. Prata om allt, ni vet ju vilken diagnos du har och på ett ungefär hur framtiden ser ut. Lämna inget osagt, skjut inte upp något... Vi håller alla tummarna för att du ska få leva så länge som möjligt och att du ska få må bra under den tiden. Ja, jag vet inte vad jag ska säga riktigt, känner att jag bara babblar på men du finns i mina tankar varje dag och jag önskar dig allt gott... Kram.