• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Tack gumman

ÅÅh nu e det imorgon bara 7 dagar kvar tills jag kanske får honom ut håller banne mig tumarna åååh hoppas dom tar honom ut då

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • Mareldsbarn

Carina, jag ber om ursäkt men jag har faktiskt inte hängt med verkar det som. Är det redan bestämt att det blir kejsarsnitt om 7 dagar?

• 3 barns mamma84
    Mareldsbarn skrev 2010-11-22 22:04:05 följande:
    Carina, jag ber om ursäkt men jag har faktiskt inte hängt med verkar det som. Är det redan bestämt att det blir kejsarsnitt om 7 dagar?
    Inte bestämmt men det är bestämmt med kejsarsnitt
    Jag ska på Tillväxtul 30 nov och samma dag prata med överläkaren och bli undersökt som sist med Amadeus
    Så jag och bm som gör ul o rul säger att denna gången kommer dom vi dom alltså inte låta mig gå med ett stort barn i magen utan tar honom ut tidigare
    Det är ju trotts allt helt okej jag e ju i vecka 38 då 37+6
  • Mareldsbarn

Aha så du har inget inbokat kejsarsnitt om 7 dagar utan du har en besök hos bm inbokatdå? Jag trodde attdu skulle få se din son om 7 dagar. Nu förstår jag

• 3 barns mamma84
    Mareldsbarn skrev 2010-11-22 22:15:10 följande:
    Aha så du har inget inbokat kejsarsnitt om 7 dagar utan du har en besök hos bm inbokatdå? Jag trodde attdu skulle få se din son om 7 dagar. Nu förstår jag
    Nej då ingen bm haha henne har jag 12 dec om jag inte fått honom innan.
    Alltså jag ska på tul och se hur stor han är misstänker satarkt 4,500g redan närmare 5000g och jag ska prata med överläkaren (högst läkaren) ja dom som bestämmer om typ allt inom förlosnsing osv ..
    Och det blir en undersökning.
    I mitt fall så ficj jag ju ebba vaginalt 4,1g och amadeus kejsarsnitt 5,8g och denna får jag inte änna ha i magen om han är stor så det var stort riks för mig sist att jag höl på att dö..
    Nu hoppas jag att jag sitter med en pojke nästa helg 3-5 dec
  • Mareldsbarn

VT; Jag kommer inte att åka till gekås innan jul. FLytten går ju inte av stapeln förrän i jan och det slog mig att det inte finns någon anledning att trängas på gekås bland tokiga julklappsköpare när jag inte behöver Däremot åker jag dit i början på januari. Det är tanken. Om du fortfarande är intresserad av babylarmet då så kikar jag gärna på det åt dig då

• Vilda Tiger
    Mareldsbarn skrev 2010-11-22 22:56:31 följande:
    VT; Jag kommer inte att åka till gekås innan jul. FLytten går ju inte av stapeln förrän i jan och det slog mig att det inte finns någon anledning att trängas på gekås bland tokiga julklappsköpare när jag inte behöver Däremot åker jag dit i början på januari. Det är tanken. Om du fortfarande är intresserad av babylarmet då så kikar jag gärna på det åt dig då
    Jag skickade med grannen pengar så hon fixade det åt mig. Men tack ändå!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11