• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

2 dagar avklarade på jobbet, och allt är TOPPEN!!! Stortrivs redan! Idag har jag beställt nya kontorsmöbler, ny dator och såna tekniska prylar! Jag har ett jättestort mysigt kontor med egen mötesplats!! Ska försöka göra det hela mer till mitt eget bara, så kommer det bli perfekt!

Idag har jag fått mycket bättre koll på alla arbetsuppgifter också och det känns jättekul typ allting! Dessutom har jag fått mer information om informationshanteringen i gruppen, marknadsföring och såna saker, och det är ju ett område jag ska utveckla åt dom!! Peppad som fan! Och längtar tills jag får min första lön också., det är ju historiskt att få börja tjäna pengar igen

• jeng

Nu är budgivningen igång också på ett hus vi gillar... Vi tror att det kommer bli för dyrt för oss, eller för den gränsen som vi har valt att sätta som max... Ska bli spännande att se dom kommande dagarna!

• linn78
    jeng skrev 2010-11-24 21:18:25 följande:
    Nu är budgivningen igång också på ett hus vi gillar... Vi tror att det kommer bli för dyrt för oss, eller för den gränsen som vi har valt att sätta som max... Ska bli spännande att se dom kommande dagarna!
    har du nån länk så vi kan få se? Spännande...
  • linn78

Ja, det skulle jag också kunna tänka mej. Det går ju att få en underbar planlösning där! Lycka till!!

• jeng
    linn78 skrev 2010-11-25 11:08:50 följande:
    Ja, det skulle jag också kunna tänka mej. Det går ju att få en underbar planlösning där! Lycka till!!
    ja, vi var ju i en bekants hus där ovanvåningen ser ut som den ska göra i orginal, och det är jättebra! vi kommer dock behålla dom dubbla barndummen där uppe isåfall. där nere tar man bort det stora sovrummet vid köket, och flyttar det till vänster om altandörren, så det blir lite mindre, men fortfarande har man kvar rummet iaf! 
  • 3 barns mamma84

jucea:
    Snyggt hus/villa men jag tyckte köket var liten men ni kanske iaf kommer att ha matborde i vardasrummet.
    Allt var jätte fint älskar trappor i hus/villor har alltid själv velat ha det men få se sen när vi flyttar igen till en större
    Badrummet åh gud så fint det bar blåt ååh mysigt !!
    Och en tomt men inte stor men det går för 2 barn just nu
    Finns det lekparker och mataffärer nära och förskola och skola ?

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • linn78

Låter ungefär som jag hann fundera ut=)  Jag gillar ju hus som man själv kan bestämma utan att det blir för invecklat...

• jeng
    linn78 skrev 2010-11-25 12:05:03 följande:
    Låter ungefär som jag hann fundera ut=)  Jag gillar ju hus som man själv kan bestämma utan att det blir för invecklat...
    Absolut, det där är modulvillor, så alla innerväggar sitter i princip bara fasttryckta i lister i golv och tak! Så det ska gå att flytta om det mesta. där uppe är det ju mer bestämt, men å andra sidan var det ju bra där uppe redan, förutom garderoberna då!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11