• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

Ja, igår kom mensen och idag kom känningarna av halsbrännan... Som väntat Insåg dock att jag har glömt medicinerna igår kväll! Och jag brukar ju behöva äta dubbel dos, plus samarin, plus gaviscon.... SÅ jag hoppas att det känns bättre imorrn med lite mer vila och lite mer mediciner.

Idag har jag iaf storstädat (vilket säkert inte heller hjälper halsbrännan), tvättat, röjt bort vinterkläderna, fram med sommarjackorna, renstat bland skorna!   Bytt alla sängkläder, köpte nya på ikea igår! Imorrn kommer Ph hem efter 1.5 vecka i USA:

• Vilda Tiger

Jucea
    Gott att du mår så mycket bättre!

Jag längtar också efter att träffas i sommar. Det rullar ner nu, i tid, inför träffen.

Jag har just kommit hem efter fyra dagar hos mamma och på landet, två på båda ställena. Vi har haft det kanonbra och nu ska jag packa upp... pust! Det slipper jag gärna men väskorna packar ju inte upp sig själva, tyvärr.

• Lina S

Har också röstat på Erik!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Haha! Tar ni fram Västnytts program från idag ser ni min Marcus längst fram i tåget bredvid hans vårdtagare. Fniss. Tack för tipset, Lana!

• RosaNapp

VT: kändis

Jag har skrivit lite mer i min tråd på fb, om någon vill läsa.

Är det för att det är en sluten grupp som det inte syns när någon skriver? 

• Vilda Tiger

Rosa
    Kanske är det därför. Jag har funderat på det själv, dumt att det inte syns. Jag ska läsa.

Idag tog Benjamin tio steg själv! Flera ggr gick han färre med, men tio var det längsta. Han ville ha den bärbara telefonen.

• jeng

Jag har en grupp som är hemlig till ch med, dvs ingen kan se att jag är medlem i den osv. Det tror jag inte vår är va? Iaf, i den gruppen så kommer det upp i min lista när nån skriver... Däremot alla mina mamma-grupper som finns på FB är likadana, att det inte syns att nån har skrivit... Kanske är nån inställning?

• Rimfolina

Om jag har svarat i en tråd i gruppen så brukar jag få en avisering att "NN har svarat på ditt inlägg", typ... Men nu ser jag inget.

• Kvack

Usch idag är det kallt och ruggit. Småsnöar och haglar lite och är bara 3 grader. Var tog den sköna värmen vägen. Saknar den otroligt mycket.

Idag var äntligen alla barnen på skola och dagis. Det var skönt. Har haft minst ett barn hemma i 4 veckor nu. Hann inte göra så mycket men får ta det imorgon istället. Var och hämtade en soffa i Örebro iallafall som vi ska ha i lilla tv-rummet.

• jeng

Nu har jag bara nån dag kvar på mensen och har klarat mig nästan helt utan halsbränna - iaf i jämförelse med normalt!! Istället för att må illa, konstant rapig, känsla av att nåt sitter fast i halsen, uppstötningar, sån bränna så att jag fräter sönder halsen och tappar rösten, så har jag istället bara känt lite lätt föraning till halsbränna lite surt nere i magen, lite molande sådär, och lite rapig. Främst innan frukosten på morgonen, och sen har det gått över! FATTA VILKEN GREJ!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11