• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

Passar också på att hälsa alla en Glad Påsk! Ska ha 1-årskalas för Er på Påskdagen så jag har fullt upp med förberedelser för det och så är det ju så fint väder att jag sällan är vid datorn längre

• Saliva123

Glad påsk! Ser framför mig ett glatt gäng påskkärringar födda 08!

• sthlmstjejen

Glad påsk allihop!

Men Saliva vad gör du uppe vid den där tiden?

• Vilda Tiger

Haha - jag undrar detsamma, Saliva! Sover du inte, människa? Morgonpigg bebis? Nattmatning? Jag minns då Lyckeli var bebis och jag satt och pumpade tre ggr varje natt, då skrev jag ofta ngt med ena handen i tråden.

Ja, glad påsk va det, ja! Lyckeli var påskkärring redan i tisdags då det var påskfest på ÖF, bilder finns på bloggen om ni scrollar ner lite: www.troll.bloggagratis.se

Jag har kommit igång bra med min jogging, som ni säkert inte har missat på fb. Jag har ju en tendens att tjata om det så fort jag varit ute, men jag resonerar som så att den som inte bryr sig så mkt inte lider så stor skada av att jag srkiver det heller. Jag börjar närma mig till mål som jag har till maj - att springa 5 km utan att behöva vila. Ge mig april ut så ska jag nog ha fixat det. På söndag börjar nästa period av godis-no-no, för trots ihärdig träning står ju vågen stilla. Jag som alltid är först ut med att skrika; "Muskler, det är muskler!" vill inte höra den förklaringen för mig själv. Jag har gett mig fasen på att jag ska ner under 70 och då ska jag det med!

• Rimfolina

Glad Påsk!

Äntligen mår jag lite bättre! Deppar fortfarande lite över att smaksinnet är förstört men jag får väl roa mig med annat än att äta... I veckan har jag gjort av med en del pengar, har t.ex. köpt skor för drygt 2500 kr. Två par Ecco åt mig själv och billiga gympadojor åt tjejerna. Usch, vad orättvist det lät, men jag får försvara mig med att mina fötter inte växer en storlek under sommaren. Nu snart frissan!

• 3 barns mamma84

Glad påsk till er alla från oss
    Idag satt elias utan stöd han blir 5 mån 8 maj
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • luzorsus

vad söt Carina!

Sitter och tar ett glas vin,lilltjejen sover medans Tova 6,5 är ute på gården med grannbarnen ...jag har insett att jag är världens hönsmamma..står och kikar bakom gardinen vid minsta lilla ljud etc..Men inser att jag för hennes skull måste släppa Herregösses hur man är Barnen hon leker på går på samma skola men är 9-10 år,men hon känner dem och de är snälla och tar hand om henne...Hon känner sig ju så tor när hon får vara ute såhär själv och särskilt nu,första gången med grannbarnen så här sent Skärpning på mig...satsar på att bli lite mindre hönsig. 

• 3 barns mamma84
    luzorsus skrev 2011-04-22 20:18:17 följande:
    vad söt Carina!

Sitter och tar ett glas vin,lilltjejen sover medans Tova 6,5 är ute på gården med grannbarnen ...jag har insett att jag är världens hönsmamma..står och kikar bakom gardinen vid minsta lilla ljud etc..Men inser att jag för hennes skull måste släppa Herregösses hur man är Barnen hon leker på går på samma skola men är 9-10 år,men hon känner dem och de är snälla och tar hand om henne...Hon känner sig ju så tor när hon får vara ute såhär själv och särskilt nu,första gången med grannbarnen så här sent Skärpning på mig...satsar på att bli lite mindre hönsig. 
    Tack

Ja hahaha jag känner igen detta varje skrick gråt och skratt springer jag ut och snokar om jag ser vad dom görTungan ute
    Men varje gång hittar Ebba och Amadeus mig och säger ''men mamma vad gör du här'' ?? haha jag bara näh jag skulle bara ut och gå Drömmer
    Ebba är uppe till 20 och amadeus med ibland 21 men dom hinner somna innan då
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Saliva123

Hehe ammar o läser ikapp... Sällan något inlägg dock, brukar hinna ungefär så långt innan han är klar

Tina
    Måste bara säga att mig inspirerar du bara m din springning! Har köpt skor, imorgon blir det sportbh!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11