• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    tessiej skrev 2011-04-23 07:43:06 följande:

carina: Visst är han lite tidig på att sitta? Bra av han! Iza visar ingen tendens till att kunna sitta själv.. hon ska bara stå när man håller i henne!

Glad påsk på er allt! Här kommer två bilder på mina busfrön!

Vilken sötnosHjärtamassa dregglande va
    En glad tjej ni har fått.

Elias blir 5 månader 8 maj
    Amadeus var 3 månader när han kunde sitta själv
    Så elias har väl något i det
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • RosaNapp

Ok, damer ett inlägg med något negativ klang och hög orolighetsfaktor, hos mig iallafall. Jag har ont i bröstet... Vart vänder jag mig? Vc?

• Rimfolina

Rosa: Neeej, det låter inte bra! Försök dock att ta det lugnt och inte oroa dig i onödan. Kan det vara mjölkstockning? Ring VC och fråga var du ska vända dig i alla fall, kan hända att du måste dit för att få remiss någonstans. Och ge dig inte utan en ordentlig undersökning! Håller tummarna för att du snabbt ska få ett bra svar! Kram.

• Vilda Tiger

Rosa
    Vc, eller privat mottagning, som jag skulle rekommendera. Litar inte ett skit på allmänläkarna på vc, de missade ju Marcus cancer inte en utan TVÅ gånger. Det finns en bröstcancermottagning på Saghlgrenska, kanske du akn ringa dit direkt? Usch, det här får inte vara något farligt!

• Kvack

Rosa: låter inte bra. Hör av dig till VC så snabbt du kan. Kram.

• Kvack

Ska iväg med Ida till doktorn. Hon har slemhosta och har haft det i 1 vecka, hög feber som har försvunnit just nu och hon håller för öronen när hon hostar. Tänkte kolla upp det.

• RosaNapp

Tack tjejer. Jag försöker att inte oroa mig, men har ju Linda i bakhuvudet. Känner ju inte någon knöl själv, men är öm och det känns "tungt" sas.
    Har fått tid nu, ska dit om någon timme. Får se vad dom säger. 

• sthlmstjejen

Rosa: Jag hade ont i bröstet för flera år sen, men kände ingen knöl eller så heller. De gjorde ekg och några fler undersökningar men det visade sig vara en muskel som jag överbelastat av allt bärande av E som då var runt 8 mån. Lycka till!

• RosaNapp

Ja, nu har jag varit där. Hon tyckte det var början på mjölkstockning. Har ju haft det förut, kändes inte så här då, eller så minns jag inte rätt. Ska avvakta två veckor, får se hur det är då.

• RosaNapp

Förresten, har skrivit lite mer i vår grupp på fb.
    Både positivt och negativt  

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11