• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng
    Rimfolina skrev 2011-05-05 20:52:38 följande:
    jucea: Underbart! Skönt att du kan kontrollera det själv nu!
    Ja! Tänk vad lite probi-mage kan göra! Övertygad om att det är det till största del som hjälpt!!! Äter också snällare mat nu, men maten i sig har jag aldrig reagerat så kraftigt på. Men självklart så skadar det säkert inte att tänka mer på det ändå! Jag är jätteglad!!
  • Mevea

Jag har skrivit i vår grupp på fb (och mer förklaring finns där ).

• 3 barns mamma84
    stolta mamman i värden !!!
    Igår la jag Amadeus i sängen utan blöja (nattblöja) och han sov hela natten utan att kissa i byxan nu har jag en blöjfri pojk som går med kalingar på dagen och sover utan på natten
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • Mevea

Här var det dött. Alla är ute i det fina vädret?

Efter Vårruset är jag så stel att jag kanppt kommer ner eller upp för trappan  

• Vilda Tiger
    Mevea skrev 2011-05-11 12:08:41 följande:
    Här var det dött. Alla är ute i det fina vädret?

Efter Vårruset är jag så stel att jag kanppt kommer ner eller upp för trappan  
    Haha - din fjant. Jag var lite stel i höfterna bara man annars mår jag fintfint efter loppet. Jag har aldrig träningsvärk nästan, vet inte om det beror på att jag stretchar bra eller om jag bara funkar så, för jag brukar ju träna ganska så hårt då jag väl tränar.
  • Mevea
    Vilda Tiger skrev 2011-05-11 12:16:34 följande:
    Haha - din fjant. Jag var lite stel i höfterna bara man annars mår jag fintfint efter loppet. Jag har aldrig träningsvärk nästan, vet inte om det beror på att jag stretchar bra eller om jag bara funkar så, för jag brukar ju träna ganska så hårt då jag väl tränar.
    Ha ha
    Tror det är för att jag dels struntade i att stretcha efteråt (rent idiotiskt!), hade helt fel skor på mig och för att jag inte sprungit på många år

Ska bli intressant att se hur imorgon blir. L bjuder mig och barnen på Liseberg. Och sen är det ju fredag  
  • Rimfolina

Alltså, jag har också en del träningsvärk. Men värst av allt är ändå att jag blir så himla stel (i "fogarna") så jag känner mig som 97 år på morgonen och om jag suttit stilla en lång stund... Hade tänkt mjuka upp mig med lite aerobics ikväll men det blev inställt p.g.a. magsjuka. Kommer mig inte ut och springa igen men om jag har tur lyckas jag ta mig ut på en promenad i alla fall.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11