• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

Oj jag orkade aldrig sätta på datorn när jag nattmatade, lär inte göra det nu heller när det blir dags igen Matade även med flaska i sängen, så att bebben lättare skulle förstå att det var natt, gick väl oftast iaf

Haha VT måste bara säga att dina barn var supersöta i pippiperukerna!

luzor: Jag är inte alls orolig när barnen är ute, var nog det till en början men det var ett par år sen E började att gå ut själv, hon var nog 3,5 år när hon gick ut själv första gången.. nu är de ett gäng som leker ute, brukar gå bra men lite bråk blir såklart. Milo har sin bästa kompis från dagis som bor i grannhuset så han är ute själv mkt han också.. och lilla F hänger såklart med de stora också.

• tessiej

carina: Visst är han lite tidig på att sitta? Bra av han! Iza visar ingen tendens till att kunna sitta själv.. hon ska bara stå när man håller i henne!

Glad påsk på er allt! Här kommer två bilder på mina busfrön!

Ebba 080805 & Iza 101115
  • tessiej

tryckte på fe knappl.. bilden ovan är Iza
    Här kommer en ny bild på Ebba!

vt: Bra jobbat med träningen :) Jag var duktig för nån måndag sen men sen fick vi magsjuka, förkylningar osv.. och kom av mig men nu till vecka ska jag ta tag i träningen igen! Tror minsann jag ska köpa mig ett par nya löparskor.. älskar att vara ute och springa när det blir vår! Bara jag kommit mig iväg är det jätteskönt..

Ebba 080805 & Iza 101115
  • Vilda Tiger

Tessiej
    Jättefina! Va lika de är, tycker jag. De ser superglada ut, så härligt att se!

Sthlm
    Haha, ja, jag tycker det med, att de var fina i sina peruker. Tack!

GLAD PÅSK på er! Jag ska fira den med att försöka springa 5 km idag, plus att käka massa godis. Sista dagen, får passa på.

• Lina S

Lager 157 har öppnat här i Höganäs så vi har varit där och fyndat märkeskläder billigt. Köpte pumaskor, reebok t-shirt, nike-munkkofta och nikeshorts till Elliot, allt för 250 kr

Själv köpte jag en skitläcker grön bikini för 100kr, den kostar annars 1000 kr.  Den var så snygg att jag var tvungen att köpa den fast jag såg ut som en muffins i den. Det välde ut över allt... Det var storlek XL och den var miniliten, måste vara någon italiensk pyttestorlek. Ja halv röven hängde ju utanför  Nu måste jag ju gå ner i vikt, så fort jag är sugen på något ska jag tänka på bikinin haha Nästan så jag skulle ta ett kort på mig i den, men jag tror jag skonar er detta

Vilka är vi nu som ses på lör v. 27 och vilka ska med ut på kvällen sen? Ska bli superroligt!

nu kommer våra gäster...

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Nu ska vi se om jag minns rätt... Rimfo, jag, du, KaOl, Jucea, Linn, Rosa, Mareld, Wiem, Lana... har jag missat någon? Tessiej har sagt kanske, vet jag. Jag är lite trött så jag kan ha missat något namn, hoppas ingen tar illa upp.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11