-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Det absolut viktigaste är ju att han får i sig det han behöver så jag tycker du gör helt rätt som fortsätter amma men tilläggsmatar.sarahl skrev 2010-04-26 18:29:38 följande:amningen går inte alls, i fredags när vi var på bvc så hade han gått ner till 4100. tårarna sprutade på mig. Men jag ammar på som vanligt och fyller på resten med ersättning... Tvivlar på att få igång det så jag kan helamma honom. Men vi får se, kan han bara gå upp lite i vikt så kanske jag kan pressa honom några dagar utan ersättning... tack för att du frågar. Ekorren- läskigt med Vendel..... hur gör vi med kläderna? vill du förästen att jag kortar av ena ärmen?
-
*snyft* jag har redan fått en jätterepa på been
Någon av er som vet varför man blir helt yr ibland? bara snurrar i huvudet på mig och typ domnar av i armarna.
-
Zasata: om man inte har någon särskild sjukdom så skulle jag gissa att näringsbrist och/eller sömnbrist är den absolut vanligaste anledningen till symptomen du beskriver. Lite av båda för din del? Ta hand om dig vännen. Asereht: många rekommenderar Emmaljunga City Cross eller Crossway som de hette förr. Har ingen egen erfarenhet men det känns som att de är ruggigt omtyckt. Nif gillade sin jättemycket för övrigt. Har hon förresten kvar den eller är det en Classic hon har på landet? Också en bra vagn, kanske går att lura av henne?
. Själv gillar jag Brios Happy, jag hade en när lilleman var nyfödd. Dessvärre hade jag klumpchassit "Compact" och det kan jag verkligen inte rekommendera. Enda bra med det var att det var så tungt och stabilt att Maja kunde åka på fotstödet när det var uppfällt så den funkade bra so syskonvagn
. Men brorsan hade också en Happy med "Reversible"-chassit och det var riktigt grymt. Det var som namnet antyder svängbart styre och en riktigt bra varukorg med trådbotten och textilkanter, dvs det bästa av två världar. Säg till om du vill att jag raggar upp en bild på det.
-
det är därför jag kör beg för jag hade tvärdött varje gång en ny repa kommer till. Gillar när det redan är lite så är det liksom inte mitt fel... fast arg blir jag ändå...zasata skrev 2010-04-26 20:39:15 följande:*snyft* jag har redan fått en jätterepa på been Någon av er som vet varför man blir helt yr ibland? bara snurrar i huvudet på mig och typ domnar av i armarna.
-
vill se bild! fast det kanske var mer menat till AFröken Småland skrev 2010-04-26 21:01:28 följande:Zasata: om man inte har någon särskild sjukdom så skulle jag gissa att näringsbrist och/eller sömnbrist är den absolut vanligaste anledningen till symptomen du beskriver. Lite av båda för din del? Ta hand om dig vännen. Asereht: många rekommenderar Emmaljunga City Cross eller Crossway som de hette förr. Har ingen egen erfarenhet men det känns som att de är ruggigt omtyckt. Nif gillade sin jättemycket för övrigt. Har hon förresten kvar den eller är det en Classic hon har på landet? Också en bra vagn, kanske går att lura av henne? . Själv gillar jag Brios Happy, jag hade en när lilleman var nyfödd. Dessvärre hade jag klumpchassit "Compact" och det kan jag verkligen inte rekommendera. Enda bra med det var att det var så tungt och stabilt att Maja kunde åka på fotstödet när det var uppfällt så den funkade bra so syskonvagn . Men brorsan hade också en Happy med "Reversible"-chassit och det var riktigt grymt. Det var som namnet antyder svängbart styre och en riktigt bra varukorg med trådbotten och textilkanter, dvs det bästa av två världar. Säg till om du vill att jag raggar upp en bild på det.
-
Nä, jag har inte kvar min City Cross. Hade jag haft det hade jag använt den. Fick förvisso ett riktigt måndagsex som gick sönder mer än lovligt, men när den fungerade så älskade jag den. På landet har jag en classic eller ngt liknande. Den flyttar inte så länge det öht går att trycka ner E i den
Brio Happy tycker jag är superfin, men många som köpte den till sina -07 or reklamerade. Antar att de blivit bättre sen dess, men en sån skulle jag aldrig köpa ny. De sjunker enormt fort i värde verkar det som.
-
min kompis hade City Cross som pajade var och varannan dag den också....Nifelheim skrev 2010-04-27 06:30:23 följande:Nä, jag har inte kvar min City Cross. Hade jag haft det hade jag använt den. Fick förvisso ett riktigt måndagsex som gick sönder mer än lovligt, men när den fungerade så älskade jag den. På landet har jag en classic eller ngt liknande. Den flyttar inte så länge det öht går att trycka ner E i den Brio Happy tycker jag är superfin, men många som köpte den till sina -07 or reklamerade. Antar att de blivit bättre sen dess, men en sån skulle jag aldrig köpa ny. De sjunker enormt fort i värde verkar det som.
-
Pruseluskan: Din bror råkar inte på i en lägenhet hos "Kopparstaden" va? De hyr ut gästlägenheter till boendes gäster för 150:-/natt
-
Bild på Brio Happy enl önskemål från Pruseluskan. Chassit var värdelöst men jag är fortfarande rätt såld på färgen
-
*?* Nu hängde jag inte riktigt med här...Fröken Småland skrev 2010-04-27 07:04:43 följande:Pruseluskan: Din bror råkar inte på i en lägenhet hos "Kopparstaden" va? De hyr ut gästlägenheter till boendes gäster för 150:-/natt
Tack för bildenJag gillar med färgen. Köpte en babyblå tröja till T på H&M och hon vill inte alls ta den av sig