-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
jag har som mål att slippa ta moppen i vinter, då ska jag åka bilAsereht skrev 2010-04-27 12:02:04 följande:Ja jag vet men jag vill slippa bussa nu! *otålig*
Folk säger att det är högt uppsatt mål, eftersom del är handläggningstiden på att få papprena en månad, sen ska jag få plats och tider på skolan, men jag vill!!
När har du som mål? -
Mitt långsiktiga mål är att hinna ta innan dottern gör det. *ha ha*Lokatt skrev 2010-04-27 12:05:05 följande:jag har som mål att slippa ta moppen i vinter, då ska jag åka bil Folk säger att det är högt uppsatt mål, eftersom del är handläggningstiden på att få papprena en månad, sen ska jag få plats och tider på skolan, men jag vill!! När har du som mål?
Men jag hoppas att jag kommit nära uppköring till hösten iaf men helst redo. Jag tycker det är lite dumt att man måste köra upp inom en viss tid efter att man skriver teorin. Annars kunde jag nog redan avklarat den, jag hade gillat att helt kunna koncentrera mig på en bit i taget. -
just det, det är tidsgräns där ja, vad är det, ett halvår? år?Asereht skrev 2010-04-27 12:15:43 följande:Mitt långsiktiga mål är att hinna ta innan dottern gör det. *ha ha*Men jag hoppas att jag kommit nära uppköring till hösten iaf men helst redo. Jag tycker det är lite dumt att man måste köra upp inom en viss tid efter att man skriver teorin. Annars kunde jag nog redan avklarat den, jag hade gillat att helt kunna koncentrera mig på en bit i taget.
haha, men det var ett bra mål, innan dottern -
nu hoppar jag på moppen och åker *fniss*
-
min man ska ta en intensivkurs för körkort i sommar, hoppas han klarar det...
-
Min dotter vill också ha en EPA-traktor. I de områden där hon bor är det nog mera regel än undantag. Moppe blir för kallt när man ska långt.
Mellan mina inlägg här har jag ju fått i Vemund en stor portion gröt. Jag tyckte att jag var smart som tog på honom ett förkläde med ärmar, eftersom han alltid drar i haklappen och tuggar på den mellan skedarna. Tji fick jag! Han slet tag i förklädet och stoppade in det i munnen också, såklart med följden att det blev gröt på baksidan som låg mot kläderna - som var det jag försökte skydda i första hand.. Nästa gång får han äta gröt nakenfis!
-
Ekorren- jag tänkte nog försöka hinna ner på stan en sväng efteråt. inboxa ditt nummer igen så hör jag av mig!
-
Nej det är ändrat, man måste köra upp senast två veckor efter att ha skrivit teorin. mN ska också ha gjort riskettan och förstås halkköringen. Halkkörningen får man inte göra om man inte gjort/klarat riskettan har jag för mig att de sa nåt om.Lokatt skrev 2010-04-27 12:18:10 följande:just det, det är tidsgräns där ja, vad är det, ett halvår? år? haha, men det var ett bra mål, innan dottern
korkortonline.se/fakta/teoriprov/ -
Försökte få dottern intresserad också förr, vi hade fina argument som att man slipper bli blöt när det regnar, man slipper frysa (så mkt), man kan lyssna på musik, samåka säkert mm. Fattar inte varför det är så pinsamt med epa? *s*Ekorrfamiljen skrev 2010-04-27 12:22:37 följande:Min dotter vill också ha en EPA-traktor. I de områden där hon bor är det nog mera regel än undantag. Moppe blir för kallt när man ska långt. Mellan mina inlägg här har jag ju fått i Vemund en stor portion gröt. Jag tyckte att jag var smart som tog på honom ett förkläde med ärmar, eftersom han alltid drar i haklappen och tuggar på den mellan skedarna. Tji fick jag! Han slet tag i förklädet och stoppade in det i munnen också, såklart med följden att det blev gröt på baksidan som låg mot kläderna - som var det jag försökte skydda i första hand.. Nästa gång får han äta gröt nakenfis!
Såg en skitfin gammal volvo som var omgjord till epa. Den skulle jag velat ha! -
två veckor?!! Hur ska jag hinna det?!Asereht skrev 2010-04-27 12:25:13 följande:Nej det är ändrat, man måste köra upp senast två veckor efter att ha skrivit teorin. mN ska också ha gjort riskettan och förstås halkköringen. Halkkörningen får man inte göra om man inte gjort/klarat riskettan har jag för mig att de sa nåt om.korkortonline.se/fakta/teoriprov/
Ska på handledarkursen på torsdag så hoppas få all info då.kul! Han får börja hänga här så kan vi peppa varandraRiskiflickan skrev 2010-04-27 12:19:19 följande:min man ska ta en intensivkurs för körkort i sommar, hoppas han klarar det...Jag hoppas få plats på en intensivkurs jag med.
*nu drar jag verkligen*