• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland

Lindadjo: Hoppas dina hormoner stabiliserar sig snabbt, inte kul att vara ett nervvrak

Idag sticker jag en sväng till Jönköping, skall kolla på tygavdelningen på IKEA efter lite kul attiraljer för alla projekt jag har nu när jag upptäckt att jag faktiskt kan sy . Vi skall också se om vi kan hitta en ny cykel till Maja för hon har vuxit ur sin fina gröna med blommor på som hon hatat från första dagen eftersom den inte var råååsa. Mamma älskar den

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-04-25 07:44:49 följande:
    Pruss: Den orange är jag helt oskyldig till sömnaden av. Den var rutig har jag för mig när jag ägde den, tanken var att jag skulle klä om den, men så blev det inte under vår korta period av samboende . Trivdes aldrig med den Är ju först NU som jag känner att det är någorlunda okej att ha E framåtvänd, egentligen skulle jag helst vilja ha honom mot mig fortfarande, men han får inte plats i någon vagn åt "rätt" håll längre
    Hur känner E för att sitta åt "fel" håll?
  • Tant Pruselius

Ìdag är det städdag i föreningen. Tur att det är sol och fint väder, men det blåser tydligen rätt kallt enligt sambon som fick rycka ut och hämta upp diverse inredningsateraljer som T slängt ut från ballkong och sitt rumsfönster. Livsfarligt att hon kan öppna det själv. det är som tur var barnsäkrat så det öppnas endast 10(?)cm...

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-04-25 08:49:25 följande:
    Hur känner E för att sitta åt "fel" håll?
    Vilket är fel håll?? han skulle gärna sitta vänd mot mig, han stornjuter när vi är ute på landet och han får åka Emmaljunga classic. Då kan vi ju prata och kommunicera på ett helt annat sätt. Även om han pratar SUPERbra nu så använder han en del tecken fortfarande och så hör jag ju inte allt när han pratar "bortåt". Särskilt inte om vi går vid en väg eller det blåser mycket ute.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-04-25 09:59:20 följande:
    Vilket är fel håll?? han skulle gärna sitta vänd mot mig, han stornjuter när vi är ute på landet och han får åka Emmaljunga classic. Då kan vi ju prata och kommunicera på ett helt annat sätt. Även om han pratar SUPERbra nu så använder han en del tecken fortfarande och så hör jag ju inte allt när han pratar "bortåt". Särskilt inte om vi går vid en väg eller det blåser mycket ute.
    syftade mer på att du skrev "rätt" håll så då tänkte jag att om jag då skriver "fel" håll så förstår du att jag menar andra hållet mot vad du mena med rätt Oj va snurrigt.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-04-25 14:31:48 följande:
    syftade mer på att du skrev "rätt" håll så då tänkte jag att om jag då skriver "fel" håll så förstår du att jag menar andra hållet mot vad du mena med rätt Oj va snurrigt.
    Hihi jag fattade nu iaf. Inte mindes jag att jag hade skrivit "rätt" håll
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11