Vi kom precis hem efter en dag i pappas lägenet, tvätta kläder, tvätta barn och käka god mat. Tjejerna brukar föredra att stanna i lägenheten när jag går i tvättstugan 1 trapp ner, men dom vet ju vart jag e och klarar att ta sig dit på egen hand. Men idag när jag gick ner med minstingen, så klev den största ut ur durschen presis när vi gick ut. Och mellan stoppet satt o såg film och skulle INTE med ner. Men efter 5 min, kom vår granne ner med mellan stoppet, då hade hon kasta handuken i lägenheten, gått ut naken i trappan och satt sig där. När jag fråga varför hon satt sig där så svara hon bara "jag skulle vänta på mamma" ... O de kan man ju ine göra med kläder på eller i lägenheten?? Nee. Men grannen verka ta de med en nypa salt, han trodde först hon rymt o jag inte sett de, men när han fråga henne vart jag var o hon svara tvättstugan så kom han ner med nakenfisen dit ner. Och så sa han de innan han gick, " jag trodde N hade rymt så visa de sig vara mamma som rymt" Smila åt oss o blinka med ögat sen gick han. Haha pappas granne e bara för härlig.
De e så lugnt trapphus där, 3 dörra på översta våningen där pappa bor, en granne man aldrig ser till, har nog bara sett henne 2-3 gånger på dom månader pappa bott där, och så då denna grannen som man träffar dagligen o snackar skit med. Nedervåningen e ut i ena dörren, och tvättstugan i andra, 3 dörren är in till en liten affär (personal ingången) där en kvinna jobbar som jag en gång i tiden satt barnvakt åt hennes barn
Nej nu ska jag städa en kaninbur och ta in kaninerna innan de börjar regna för annars får man ett helsike med deras päls. De e två lejonhuvade, långhåriga som attan.