-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
www.tradera.com/Vit-barnvagns-sele-i-skinn--auktion_340818_111235732
oj, gick inte dom för typ 30kr nyss?
-
www.tradera.com/barnvagn-sittvagn-trehjuling-syskonsits-auktion_340815_111718315
jag vet vi har haft uppe dessa innan... men jag förstår fortfarnade inte
hur ser man när man går?
hur får man upp barnet?
och hur lätt tippar den inte??
-
www.tradera.com/Easywalker-SKY-sittvagn-liggdel--auktion_340816_111786664
*lite sugen* men dom skickar inte va?
-
www.tradera.com/NY-2010-Baby-Barsele-Ergonomisk-och-Saker-Nackstod-Luva-auktion_302593_111557891
Vaär det inte sjuuuuukt billigt?
-
har vi flera st sen jag var liten... om jag bara hade hittat dem...zasata skrev 2010-05-01 21:31:26 följande:www.tradera.com/Vit-barnvagns-sele-i-skinn--a...oj, gick inte dom för typ 30kr nyss?
-
Okej, då är jag mer inne i det, men chassina på de äldra softysarna ser ju likadana ut som sittyn, men man får väl testa för o se, mamma har en gammal softy står så ska kolla på den o jämföra med en kompis sitty när jag får tid över. Jo självklart vill man som säljare ha bra betalt, men att ta ca 1000:- för en några år gammal vagn när nypris är 1295.- känns lite sisådär..Asereht skrev 2010-05-01 20:34:15 följande:Osäker vet att det funkar tvärtom i en del fall men då gäller det äldre vagnar. Sen beror det ju på vilken typ av broms det är. Brio kör ju ofta kuggbroms medan emmaljunga oftast har utanpåliggande. Är det kuggar så passar de inte men man ska kunna bända loss kuggarna har jag hört. har dock inte gjort det själv.När det gäller klädslarna så vet jag inte heller. Har aldrig testat.Angående blocket, säljare vill ha bra betalt och köpare vill betala så lite som möjligt.
Det finns ju billigare med, men de blir ju sålda direkt, eller ligger längst ner i sverige :( -
Men usch vilken vagn. Jag har testat en och den var ingen höjdare!Asereht skrev 2010-05-01 20:37:49 följande:Den ser ut att bli billig!www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=11188...
-
Idag har vi slösat pengar... tog en snabbtur ner till IKEA och till biltema. Ungarna fick leka på Småland, medans vi sprang runt och hämtade hyllor och backar till nya garderoben. Jag glömde nämlige köpa det när jag köpte garderoben....så den står rätt tom fortfarande. *skämmigt*. Och så blev det lite mer förvaring till pojkarnas leksaker. Jag försöker desperat få ordning på deras rum, nu ser det lite bättre ut iallafall. Det ser hoppfullt ut.
På biltema blev det lite trädgårdsgrejs och nya dörrhandtag till våra innedörrar. Dörrarna ska målas vita oxå, så det blir nog bra snart
Det känns inte som vi köpte så mycket, men dyrt blev det!!!!
På gravidfronten har jag inget nytt att komma med, jag vet inte alls nånting just nu. Visst pirrar det lite i brösten och värker, nej, inte värker, det känns lite i livmodern. Men det kan lika väl vara för att jag tagit ur sprialen, det händer grejer där som inte hänt där innan. Tror inte jag är gravid, men om drygt 2 veckor vet jag ju mer säkert... så det är bara att ge sig till tåls och se vad som händer
-
Vad roligt Asereht att bytet gick så snabbt och smidigt
Och grattis till nya vagnen! Den ser ju fin ut på bilden.
-
Hum kollar på filmen på 4an nu..
har man liggdelen framåt??