• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht

Tror ni det är någon som använder vhs spelare numer?

Vi har massor med disneyfilmer och annat på vhs liggande i förrådet och det känns så trist att kasta. Vi hade sån där med både vhs och dvd förut men när den pajade så blev det aldrig av att vi skaffade någon ny så de ligger bara där.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-02 11:19:32 följande:
    Tror ni det är någon som använder vhs spelare numer? Vi har massor med disneyfilmer och annat på vhs liggande i förrådet och det känns så trist att kasta. Vi hade sån där med både vhs och dvd förut men när den pajade så blev det aldrig av att vi skaffade någon ny så de ligger bara där.
    Vi!
  • Kavat

Men vi har band i överflöd. Sälj är mitt tips, 5-10:- st bör man få på typ barnmarknad. Såg att vissa disney gick svindyrt på T dock, men hur vet man vilka..?

• Asereht
    Kavat skrev 2010-05-02 12:08:32 följande:
    Men vi har band i överflöd. Sälj är mitt tips, 5-10:- st bör man få på typ barnmarknad. Såg att vissa disney gick svindyrt på T dock, men hur vet man vilka..?
    Funderade på T. Man kanske ska testa. Tror jag har ungefär 25-30 st i bra bruksskick.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Lindadjo
    Pruseluskan skrev 2010-05-01 23:04:31 följande:
    Jag tror minsann att det låter som någon här snart har ett  på sin sticka...Här flödar blodet så det blidde inget denna vända heller...... Börjar känna lite hopplöst men men....Fick oxå idag veta att min brorsdotter ska få bebis, vet dock inte alls hur långt gången hon är.... fick höra det från min far, min bror var tydligen inte helt nöjd med att bli farfar innan 40
    Tråkigt, det blir nog samma för mig med. Men hav förtröstan. Det har inte gått länge alls sen ditt mf. Det kommer nog "ta" sig snart.
    Jag börjar få kalla fötter här, kanske det är ganska skönt att bara ha 2 pojkar....
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Asereht skrev 2010-05-02 11:00:46 följande:
    Sånt verkar gå i arv. Min mormor var 19, min mamma var 19, jag var 19, min syster var 18. Min dotter är ju 18 nu och fullkomligt ointresserad av bebisar, men det var ju jag med tills jag fick en egen. Men ärligt talat så oppas jag hon kniper en sådär 5 år till.
    Min mamma var 17 år... jag var 26 år, syrran var 30
    2010 ska bli ett bra år!
  • zasata
    Sånt verkar gå i arv. Min mormor var 19, min mamma var 19, jag var 19, min syster var 18. Min dotter är ju 18 nu och fullkomligt ointresserad av bebisar, men det var ju jag med tills jag fick en egen. Men ärligt talat så oppas jag hon kniper en sådär 5 år till.
    ååå hoppas ebba får tidigt med.. jag kommer bli bebis sugen men vet inte om jag orkar med nån sladdis.. kan bli super mormor vid 35 eller något..

www.viforaldrar.se/omslagstavling/
    Ni kan väl rösta? snääääälla {#lang_emotions_heart}
  • Tant Pruselius
    det hade man kanske önskat här med men.... ja ja hoppas hon hinner gå klart skolan och skaffa ett jobb... för gratis är det ju inte...

men kuuuul med bebis. *VILL ha*
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-05-02 13:12:38 följande:
    Tråkigt, det blir nog samma för mig med. Men hav förtröstan. Det har inte gått länge alls sen ditt mf. Det kommer nog "ta" sig snart.Jag börjar få kalla fötter här, kanske det är ganska skönt att bara ha 2 pojkar....
    tack för styrke ord.... ska försöka att inte låta detta vara det enda jag tänker på.

Vart på dagsutflykt i s-tälje i dag. Torikällberget. Ur vagnsperspektiv var det Brio Race mecka (säkert 10st) en kronansulky, några olide softy, 1 fun och 1 mistral s,  3 brio sing och några EL scootrar i camo (yjäck! gillar inte) och 1 duo uj plum (FIIIN!!!)
    min familj (Sambo, mamma och systrar) tycker att jag är helt stört :- P

Tuva vågade rida på ponnyn och vi var alla sprickfärdiga av stolthet när hon guppa runt där
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11