-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
tack :)
Alltså joo lite, men modell 2010 på Uj är sååå fin, och kände lite på Fröken S swift, och blev inte riktigt lika kär i den faktiskt.. jag hade en frog, men jag är ensam här inne som inte älskade den..Thulo skrev 2010-05-02 21:09:18 följande:Har också redan röstatPruseluskan skrev 2010-05-02 21:09:07 följande:*går och spanar i Z galleri* Duuuuuu, inte sugen på en swift då? Jag tyckte min uj va så in i bomben bred över "baken". Till nästa (om det blir någon) vill jag gärna testa swift.. och cam -
haha jag skrev tori-källberget men torekällberget heter det ju, hahaThulo skrev 2010-05-02 21:12:26 följande:våran sega dator och super slöa internet inbjuder inte direkt till att slö surfa men ikväll tycks båda sammarbeta så inte datorn hänger sig Torekällberget var vi till förra året och när mina större barn var små åkte jag varje sommar dit med dom, beror kanske lite på att jag är född och bodde mina första 5 år i S-tälje innan mina föräldrar bestämde sig för att bosätta sig här.
Det är inte lätt när det är svårt. Nu ska jag vika tvätt och sedan sova. Det är måndag imorgon, say NO more! -
Måndag och ledigPruseluskan skrev 2010-05-02 21:18:27 följande:haha jag skrev tori-källberget men torekällberget heter det ju, haha Det är inte lätt när det är svårt. Nu ska jag vika tvätt och sedan sova. Det är måndag imorgon, say NO more!
Ska nog till Öppna förskolan en sväng så lilleman får leka lite så man slipper passa hela tiden då maken som jobbar natt ska sova och han bara vill in och väcka pappa.. -
Go' morron !
Shit pommes fritte vad kallt det var ute i morse. Brrrrrrrrrr..... knappt 0 gradit.
Vad har ni alla för er i dag då? -
Här var det 8 grader+ när vi gick till bussen nyss
Ska försöka leta upp insatsen till bilbarnstolen, jag vet att jag inte gjort mig av med den men har ingen aning om vart jag lagt den....
-
www.tradera.com/Sulky-barnvagn-paraplyvagn-ABC-Design-NY-I-KARTONG--auktion_340815_111990503
Bara jag som tänker på en golfvagn??
-
Jag ska sy ny baksida på mitt retrolapptäcke som går i bruna och gröna färger. Vad ska jag köra på baksidan tro. Funderade på grön eller brun fleece. Tyvärr verkar det svårt att hitta grön i rätt färgställning men vanlig tråkbrun har jag hemma.
Eller så kan jag göra baksida i ett vanligt bomullstyg/lakan som också är 70-tal och i ungefär samma färger som lapparna.
Jag funderar också på om detta kunde bli en kul sufflett till den klarblå basen, eller är det för skrikigt?
Och vad ska jag hitta på med den här ljuvliga forttén? Det är så fint att man ju vill att det ska synas. Filt? Vad ska man ha för baksida då?
Hoppas tummarna håller formen nu, de ska vara klickbara.
-
Asse - Jag röstar på det första tyget! Super fint!
-
Du tycker jag ska köra på bomullsbaksida alltså, inte fleece. Jag har lite svårt att bestämma mig för hur varmt det där lapptäcket ska vara. *s*Pruseluskan skrev 2010-05-03 11:56:10 följande:Asse - Jag röstar på det första tyget! Super fint!
-
Frotté heter det! Mina bokstäver smiter.