• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-03 16:45:17 följande:
    Du får lägga en beställning om det är något du vill ha någongång. Dit åker vi ofta! Jag har föresten fyndat babyskydd + bas på blocket, makens bror fick åka och hämta det någon km från hans hus. Smidigt när man slipper själv. Hoppas bara det var ok, men det såg ut så och stod okrockat så det får man väl hoppas, i och med att man väl får ut nytt på försäkringen om man krockar...
    Låter bra. Jag tror att de flesta människor ändå är så pass sjyssta att de inte säljer något som de själva inte skulle sätta sina barn i. Det är klart det finns en och annan idiot men de flesta är nog vanliga människor som vi.

Jag har sprättat bort det där äckliga syntettyget nu. Ska rota fram både den bruna fleecen och det där mönstrade påslakandet och känna efter lite. Tar jag fleecen så tar jag bort vadderingen för jag vill inte ha ett vintertäcke utan en skön filt.

IKEA tyger är intressanta ibland men jag har väldigt mkt tyg hemma och syr inte så ofta eftersom det är lite bökigt. Nu har jag i två dgr försökt få lite sytt. Det har resulterat i en massa fram och undanplockande för mat och två lagade örngott, två nysydda örngott, ett par lappade jeans och två avklippta upplagda som nu är shorts. Jag lyckades zickzacka sittdynan också men mer än så har jag inte fått till. Men man får ta lite i taget.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-05-03 17:02:20 följande:
    Fniss, du hade kunnat få min E-ljunga i turkost skai!
    Den har verkligen skitskönt gung, så egentligen borde jag få tummen ur och klä om den. Perfekt som bebisvagn egentligen här på grusvägarna.
    Men då är Rodeon snyggare!
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-05-03 17:02:20 följande:
    Fniss, du hade kunnat få min E-ljunga i turkost skai!
    Bild? Turkost  låt flådigt
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-03 19:00:17 följande:
    aha.....kom på men.... måste man sitta och fylla i det varje gång??!
    Du kan skriva in en permanent sådan under dina inställningar.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11