-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Och ALLT är Fröken Smålands fel!Fröken Småland skrev 2011-04-02 17:58:13 följande:AnPa: vi är inte många stammisar här (tror vi är 14?) men flera känner du igen från Buggatråden; jag, Asereht, Lindadjo, K Kavat, Zasata och Tant Pruselius. Nifelheim, Riskiflickan och Thulo kör också Bugga
Riski hade hittat rätt på egen hand men när tråden startades var det pga att alla körde P&T. Sedan övertalades tvingades nästan alla att köpa bugga.Det är inte många som lyckats hålla emot.
-
Instämmer heltKavat skrev 2011-04-02 18:11:01 följande:Och ALLT är Fröken Smålands fel!
Riski hade hittat rätt på egen hand men när tråden startades var det pga att alla körde P&T. Sedan övertalades tvingades nästan alla att köpa bugga.Det är inte många som lyckats hålla emot.
-
Haha, näää, verkligen inget att vara särskilt avis på.Fröken Småland skrev 2011-04-02 17:20:00 följande:Njae, jag tänkte mest att det lät lyxigt med stuga men det behöver jag inte tänka då
Det behövs nog mer än bara lite kärlek där för att den ska vara något att längta till. Jo, det är mysigt med egen sjötomt, men jag hatar de små trånga rummen, alla småkryp och att vi inte har vatten där.
Prus: Absolut. Jag hör av mig om när jag kommer. Om inte annat blir det säkert en tur till IKEA KK efter flytten.Nu har jag väl ditt nummer tror jag.
Jag känner mig i minoritet som inte testat bugga än, men som en liten tröst tycker jag att City Selecten är lika ful speciell i designen som buggan. -
Håller med dig AnPa, jag är inte heller så speciellt förtjust i quiltfodret som frog har på sina vagnar
och då allra minst den nikotingula färgen på den.
-
Sarahl: Ekorren har en Babytravel, kan det vara en Amsterdam tro?
-
tror det är en liverpool..... fast jag har noll koll....Fröken Småland skrev 2011-04-02 19:16:01 följande:Sarahl: Ekorren har en Babytravel, kan det vara en Amsterdam tro?
-
Vilken av dem? Enkelvagnen är en Babytravel Jogger Komfort från 2006 och dubbelvagnen vet jag faktiskt inte, men jag köpte den ju av Sarah! Hon vill inte ha tillbaka den..Fröken Småland skrev 2011-04-02 19:16:01 följande:Sarahl: Ekorren har en Babytravel, kan det vara en Amsterdam tro?
-
Lindadjo: Måste bara få säga att din Frog är hur läcker som helst... väntar med spänning på hur det kommer att bli med varukorg och liggdelslock oxå!!!
-
Hallå du!mamma på vift skrev 2011-04-02 20:10:52 följande:Lindadjo: Måste bara få säga att din Frog är hur läcker som helst... väntar med spänning på hur det kommer att bli med varukorg och liggdelslock oxå!!!
Vad har du tagit vägen? Jobbat på "riktigt" jobb?
Visst är den snygg vagnen!!! Superfin!Letar sån grön tapet till litens rum tror jag. Velar fram och tillbaks, men limegrönt är så fint!
-
Tack för mönstret!!! Det var som en sten som lättat från mina axlar, att få ett fungerande mönstermamma på vift skrev 2011-04-02 20:10:52 följande:Lindadjo: Måste bara få säga att din Frog är hur läcker som helst... väntar med spänning på hur det kommer att bli med varukorg och liggdelslock oxå!!!
Nu blev det ju lite fart på sömnaden igen. Tack, tack, tack!!! Du är bäst!