• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • mamma på vift
    AnPa skrev 2011-04-02 22:12:01 följande:
    Någon som provat sig på att sy suflett till Swift/UJ? Är lite sugen på en i ett matchande tyg till dynan jag ska sy men undrar ifall det är svårt?
    Jag har sytt till UJ och det var inte jätte svårt men lite knepigt att få till det med den insydda bågen. Den jag sytt till är ju en 06:a så på den går det ju att ta bort allt tyg... cet inte hur det fungerar med de från 2010 för då gjorde de ju om suffletterna lite.
    Home Is Where The Heart Is
  • Kavat
    mamma på vift skrev 2011-04-02 20:30:37 följande:
    Japp fick ju ett "riktigt" jobb på en barnvagnsaffär här i stan och sen hände lite personliga saker som gjorde att jag tappade fotfästet och blev lite deprimerad... men nu är jag tillbaka igen med ny ork och syglädje

Linda: det är bara roligt att kunna hjälpa till och underbara tjejer som ni hjälper jag mer än gärna när jag kan!
    Usch då, men skönt att höra att du mår bättre och att du är tillbaks här! Solig
  • Thulo

Sitter här med trött gnällfis tycker faktiskt min mobil behöver bytas ut, har en vanlig mobil idag men sneglar åt en iPhone men blir helt vilse, vad är skillnaden på en Androidmobil och en iPhone? nån som kan förklara enkelt?

• cirkuspuman

Thulo: De har bara olika operativsystem
    Nästintill alla appar finns till båda så det är en smaksak vilken telefon man gillar bäst

• Fröken Småland

Ja, som PC och Mac ungefär . Min erfarenhet är att folk som är extrema tekniknördar är mer imponerade av Android och iPhone tilltalar mest genom sin användarvänlighet. Alla program till iPhone är byggda enligt samma princip oavsett tillverkare, det är en medveten standardisering från Apples sida för att öka just användarvänligheten.

• Lindadjo
    AnPa skrev 2011-04-02 22:12:01 följande:
    Någon som provat sig på att sy suflett till Swift/UJ? Är lite sugen på en i ett matchande tyg till dynan jag ska sy men undrar ifall det är svårt?
    Jag sydde till Rollerbug, som ju är nästan samma som UJ. Jag skaffade en annan pinne som jag hade istället för den insydda. Det var någon järnstång som jag böjde till i rätt form. Jag gillar ju inte att göra sönder originalklädslar för den nya, utan vill både ha kakan och äta den

Under locket hade jag sån genomskinlig plastduk.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland

Gud vad fin Lindadjo! En sån bild skvallrar dessutom om minsta fel så det där är banne mig en perfekt sufflett *viftar med 6.0-skyltarna*

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-04-03 09:16:28 följande:
    Gud vad fin Lindadjo! En sån bild skvallrar dessutom om minsta fel så det där är banne mig en perfekt sufflett *viftar med 6.0-skyltarna*
    Hahaha, du är för rolig... gissar att du inte sett säkerhetsnålen då
    2010 blev ett bra år! Har +:at
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11