• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau

härligt att det är full fart här!

väntar ut regnet så vi kan köra alla möbler som står i hela huset ut till stugan som ÄNTLIGEN skall bli möblerad efter en total makeover sedan i sept!

bilder kommer kanske i kväll om det ser ok ut då

skönt att du är bättre mamma på vift!

• AnPa

Thulo: smartphone är ett samlingsnamn kan man säga. Det finns ju en hel uppsjö av dessa med olika märken. Jag gillar iphone, den är enkel att förstå och att uppdatera/ladda ner nya appar till :) Min pappa har någon htc och han ångrar att han inte köpte en iphone (hans fru har en som han gärna lånar :P).

• Ekorrfamiljen

Min man och son har varsin HTC (Legend och Wildfire) och de funkar kanon. Förhoppningsvis har jag också en snart. Hatar att inte ha android, jag känner mig uuuutanför.. (Ingen av oss har någonsin haft råd med en Iphone, men samtidigt hade vi haft råd vet jag inte om vi lagt de pengarna på en telefon som är såpass mycket dyrare, bara-för-att..)

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-04-03 20:53:00 följande:
    Iphone är väl inte så dyrt?!
    Jo, jag tycker de är jättedyra om man köper dem kontant.

Hur gick det på barnmarknaden idag, fick du/ni sålt något eller var det bara prutare?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11