-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
2750 med Swedbanks kurs
Känns som att jag borde slå till nu när pundet är så lågt. Inväntar expertråd
-
Jag behöver oxå laga dragkedja! Vad kostar lagdelen? Annars kan jag köpa 2 om d finns å skicka fr s!
-
En _liten_ sak bara, jag tror inte de säljer janome till sverige längre... stod något om det på sysidan.Fröken Småland skrev 2011-04-04 21:06:35 följande:
Asereht: Jag har kollat lite (i typ ett år eller mer
) på Janome Easy Jeans/2522/22 och känner att det är den maskinen som tilltalar mig mest. Läste på "sysidan" att några där rekommenderar 5124 som är som 2522 fast en specialara för SMD t o m med någon vassare funktion. Vad tror du, är det jämbördiga maskiner? 5124 har faktiskt 5 års garanti från SMD, och kostar med frakten knappt 2.900 (£269) inklusive något kit med tråd och tillbehör. Känns inte det väldigt prisvärt?
Har du lust att kolla?
www.sewingmachines.co.uk/Janome5124_info.htm
www.sewingmachines.co.uk/Janome22_info.htm
Sysidans info:
www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=21515
-
Ooooh vad snällt!Kavat skrev 2011-04-04 21:09:48 följande:Men har clasohlson det i butik? För i så fall kan jag köpa och skicka.
Men jag såg precis att det verkar finnas hos Babyproffsen också och "mitt" babyproffsen stod med. Måste ringa dem och kolla imorgon, det finns dessutom väldigt många modeller men jag har rotat fram ett skjutmått och lyckats identifiera det jag behöver. Tänk vad häftigt om det faktiskt skulle laga stövlarna!
-
Hahaha, jag det var ju verkligen en _liten_ sakKavat skrev 2011-04-04 21:11:10 följande:En _liten_ sak bara, jag tror inte de säljer janome till sverige längre... stod något om det på sysidan.
Vad tror du annars om modellen då? Kanske de säljer till Danmark? -
passau skrev 2011-04-04 21:09:53 följande:Jag behöver oxå laga dragkedja! Vad kostar lagdelen? Annars kan jag köpa 2 om d finns å skicka fr s!
De verkar ligga på 79 kronor på smartaprylar och 59 på CO men där är det utplockat, tror de skall sluta sälja. Jag skall kolla i min lokala butik först, annars blir jag jätteglad om någon vill köpa en 5C2-1 till mig
Kolla in här www.zlideon.se -
*Maken kollar mailen*Fröken Småland skrev 2011-04-04 21:14:38 följande:Hahaha, jag det var ju verkligen en _liten_ sak
Vad tror du annars om modellen då? Kanske de säljer till Danmark?
Jag fick en Janome DC 4030 (den digitala varianten av Easy Jeans) -
Säljer inte Janome till Sverige, Danmark eller Norge tyvärr... Men de säljer andra modeller som Elna osv.Kavat skrev 2011-04-04 21:18:34 följande:*Maken kollar mailen*
Jag fick en Janome DC 4030 (den digitala varianten av Easy Jeans) -
Äsch, nu var jag lite wild och crazy och slängde iväg en beställning. Betalningen gick igenom i alla fall och jag angav Sverige på två ställen. Kanske det är någon stackars praktikant som skickar iväg den i rena förskräckelsen
-
Så Asereht: du behöver inte skriva något negativt om 5124:an nu alltså
Däremot om ordern (sannolikt) inte går igenom så får du gärna skriva ned den