-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Det lutar nog nästan åt en iPhone men 16 GB eller 32 Gb blev ju nästa val. Antar att det är minneskort? Men hur mycket "behöver" man? hamnar apparna på minnet? har idag en mobil med 2Gb och använder inte ens 1 Gb av det
-
16 räcker länge!! Köpet man telefon kontant nu för tiden??!
Nej det gick skit.. Ca 300kr!!!! -
Nej, iPhone har inga minneskort och följaktligen inget utbyggbart minne. Min iPhone är 8 GB och jag har inte utnyttjat hälften av det. Min man som laddar ned allt som rör sig (appar, inte filmer och musik) har utnyttjat kanske 7-8 GB av sina 16. Så det beror på hur man använder telefonen. Det går ju alltid att ta bort gammalt om den blir full.Thulo skrev 2011-04-03 21:11:34 följande:
Det lutar nog nästan åt en iPhone men 16 GB eller 32 Gb blev ju nästa val. Antar att det är minneskort? Men hur mycket "behöver" man? hamnar apparna på minnet? har idag en mobil med 2Gb och använder inte ens 1 Gb av det
-
Det är klart man gör, annars köper man ju på avbetalning och betalar av 200-300 kronor i månaden. Sånt ger jag mig inte in på *livrädd för krediter*zasata skrev 2011-04-03 21:15:44 följande:16 räcker länge!! Köpet man telefon kontant nu för tiden??!
Nej det gick skit.. Ca 300kr!!!!
300 kronor?!?!?! Vad är det med med folk? -
AhaFröken Småland skrev 2011-04-03 21:16:37 följande:Nej, iPhone har inga minneskort och följaktligen inget utbyggbart minne. Min iPhone är 8 GB och jag har inte utnyttjat hälften av det. Min man som laddar ned allt som rör sig (appar, inte filmer och musik) har utnyttjat kanske 7-8 GB av sina 16. Så det beror på hur man använder telefonen. Det går ju alltid att ta bort gammalt om den blir full.
men då räcker nog 16 bra för mig -
Hihi. Nu blev jag ännu mer nöjd med helgens förtjänst på vår barnloppis. Jag fick in exakt 3338 kr. (och behövde inte stå där och sälja utan det var bara att lämna in skiten på fredagen och sen hämta det som var kvar samt ett kuvert med pengar i söndagzasata skrev 2011-04-03 21:15:44 följande:16 räcker länge!! Köpet man telefon kontant nu för tiden??!
Nej det gick skit.. Ca 300kr!!!!).
-
Nifelheim skrev 2011-04-04 06:54:53 följande:Hihi. Nu blev jag ännu mer nöjd med helgens förtjänst på vår barnloppis. Jag fick in exakt 3338 kr. (och behövde inte stå där och sälja utan det var bara att lämna in skiten på fredagen och sen hämta det som var kvar samt ett kuvert med pengar i söndag
).
Grattis! Vad skall du köpa för något onyttigt för de pengarna? -
Vem var det som frågade om What's App fanns till andra telefoner än iPhone? Ekorren? Jag skickade just en inbjudan till Prus och där står det att den funkar till iPhone, Android, Nokia och Blackberry. Någon som har någon av dessa (tre sista) så kan jag prova att messa en inbjudan?
-
Precis! Min bindningstid och avbetalning på förra telefonen går ut i april, maj nångång och jag tänker INTE binda upp mig på månadsbetalning för en telefon (som eg. inte behövs) en gång till. Bättre att köpa luren kontant och bara betala för abonnemanget och det man ringer.Fröken Småland skrev 2011-04-03 21:18:18 följande:Det är klart man gör, annars köper man ju på avbetalning och betalar av 200-300 kronor i månaden. Sånt ger jag mig inte in på *livrädd för krediter*
300 kronor?!?!?! Vad är det med med folk?*återigen nästan stum av beundran inför Frk S visdom*
Det var jag som undrade om What's app!Jag hoppas ju på att få tag i en android (
) och då kan du få skicka en inbjudan om du vill.
-
Tänkte nog spara till en Ullaredstrip närmare sommarenFröken Småland skrev 2011-04-04 06:59:52 följande:
Grattis! Vad skall du köpa för något onyttigt för de pengarna?