-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
50000???? Hörrudu frk S, hur står det till med siffrorna?Fröken Småland skrev 2011-04-05 11:18:26 följande:Tack för input Asereht! Ja, de ligger runt 50000 här hemma och jag tycker det är för dyrt, särskilt eftersom jag har en väl fungerande och inte alls dålig Singer här hemma. Dessvärre har jag ingen manual till den och har trots massiva försök inte lyckats hitta någon så det är antagligen mycket man missar av den anledningen. Men jag har lust att prova något nytt (ja, ni vet ju
) och har kollat på Easy Jeans i evigheter. Jag gjorde som sagt en beställning igår men förväntar mig väl ett mail under dagen med meddelandet att de tyvärr inte säljer till Sverige och så annullerar de min order. För 2777 kr för en sån maskin är nog för bra för att vara sant.
Helst vill jag köpa en sån där cykel som jag länkade till häromveckan också. Fast jag cyklar aldrig så det är lite småsvårt at motiveraDet är färgen som jag blivit så såld på, kanske skall motivlacka en av mina sovrumsväggar i naturlig storlek?
-
Jaaa... hon pluggar ju matte för fullt påstår hon..Nifelheim skrev 2011-04-05 11:20:32 följande:50000???? Hörrudu frk S, hur står det till med siffrorna?
-
Ekorrfamiljen skrev 2011-04-05 11:59:28 följande:Jaaa... hon pluggar ju matte för fullt påstår hon..
-
*behöver vila* -
Tappade just ut en stor kopp kaffe rakt ner i vardagsrumsbordet. Kaffe överallt! Plockade av tyget på sittdynorna och kuddarna i soffan och slängde in i tvättmaskinen, kom sen på efteråt att det är kemtvätt på den. Tror ni att tyget överlever tvätten? Körde 40 grader och lite flytande tvättmedel.
-
Ouch! Hinner du vrida ned till 30 grader? Det har mina kem-klädslar tålt men i 40 krympte den fast går att använda ändå.
-
Nja tveksamt! Den har gått i 25 min så skadan är nog redan skedd. Kanske kanske att jag isf kan motivera köp av en ny soffa till sambon *fniss*
-
Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite*
-
*skit*
Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:34:07 följande:Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite* -
*svär också* det var ju en bra dealFröken Småland skrev 2011-04-05 13:34:07 följande:Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite*