-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Frk S: Asch då..
AnPa: Oj.. Håller tassarna att den klarade sig ändå (om du inte är duktig på att övertyga din man!)
-
smd? vad har jag missat !Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:34:07 följande:Och DÄR kom mailet från SMD *svär lite*
-
Funderade lite på den där Engelska Janomén. Hur funkar det med elkontakt och så? Går den att byta? För i England har de väl inte samma uttag som här? Är det "samma" maskin som en svensk i övrigt?
-
De har andra uttag, men det är bara att byta till en vanlig kontakt. Vi har köpt mängder med maskiner i England och de har alla funkat fint i Sverige efter att vi bytt.Nifelheim skrev 2011-04-05 16:11:56 följande:Funderade lite på den där Engelska Janomén. Hur funkar det med elkontakt och så? Går den att byta? För i England har de väl inte samma uttag som här? Är det "samma" maskin som en svensk i övrigt?
Synd att vi bara kommer flyga med handbagage till England nu i maj, annars hade jag ju kunnat ta med det tillbaka. Kolla förresten vad det kostar att skicka ett paket från England till sverige. I såfall hade jag ju kunnat fixa den till sverige på det sättet. Så kan du ju beställa den till Svärföräldrarna*snilleblixt*
-
Har blivit smittad av Frog-bacillen ;) Behöver lite råd, "råkade" hitta den här på blocket: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_33045716.htm&w=1 Vad tror ni? Har mailat säljaren om vilket år den är köpt och om hon har liggdel till. Vad skulle ni betala för den? Visst är det en cam-ram?
-
Sådär, har lite mer info om grodan, det är en 07:a men cam-ram, utan liggdel. Vet inte om det är jag som är snål, men betalar nog inte mer än 2000-2500:- för den. Vad tycker ni? *förvirrad*
-
Jag håller med. Frog-chassit är kanon men man skall inte betala överpris så 2500 är nog max. Fast den är egentligen värd mer tycker jag men det får man inte ut när man säljer sen.AnPa skrev 2011-04-06 09:29:10 följande:Sådär, har lite mer info om grodan, det är en 07:a men cam-ram, utan liggdel. Vet inte om det är jag som är snål, men betalar nog inte mer än 2000-2500:- för den. Vad tycker ni? *förvirrad*
-
Sådärja, nu är mattefältstudien inlämnad och inte blev den dålig heller
Nu har jag bara ett seminarium kvar för den här veckan, börjar om fem minuter. Sen ligger jag väl till med plugget, i motsats till förra veckan hysteriska tempo *glad och känner mig lite duktig*
-
Anpa - jag har oxå mailat på den, vill mest åt chassit då ingen av färgerna tilltalar mig... Funderade först på att byta beet men den får man ut mer för när man säljer så det är en dålig affär för mig, visst frk S ? El tänker jag fel?!
-
Tant prus: du har väl en +? den får du garanterat mer för! 4500:- ligger väl de ute för? Jag har sålt både been och camen så jag är sugen på en groda eller cam, modell äldre. Om du får köpa den så kan du väl sälja ditt cam-chassi till mig *tindrar med ögonen*