-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Eller snarare stolligtpassau skrev 2011-04-09 22:26:13 följande:Nif, skönt att du vill köpa den utan att deta vad det är
Jag har väl inget behov av en sån
Bara köpsugen på ungefär vad som helst
-
*skäller på småländska kissekatterna*
Dubbelvagnar är kul, men inte när de är sprayade.
passau: Hade hon planerat att köpa huset eller?
-
Haha, nej inget för dig tror jag. En defekt gammal häck, jag kan diskutera den i andra tråden om du är intresserad.Nifelheim skrev 2011-04-09 18:47:00 följande:Jag tror att den vill flytta hit
(vad är det för något förresten?)
Faktum är att det var välanvända pengar för jag köpte vagn plus tillbehör för 350 kr och så sålde jag tillbehören för 550 inom tre dagarpassau skrev 2011-04-09 22:26:13 följande:haha, fr S hela NOLL gånger?! d var välanvända pengar
Nif, skönt att du vill köpa den utan att deta vad det är
jag har betalat en bugga idag jag! å sys har köpt hus igår nu nu var nästa projekt ett (från henne planerat) "hoppsan"*stolt smålänning*
-
Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom
-
passau skrev 2011-04-10 21:41:53 följande:Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom
-
Hallå allihopa! Här har helgen flugit förbi. Har hunnit fixa blommor till balkongen här hemma (gratis dessutom, presentkort och värdecheck från julgransköpet gillas), varit hos svärföräldrarna, bytt till sommar däck och bara myst med mina killar. Är fortfarande bra sugen på en Frog/cam, jag kan inte släppa det :-/ Skulle helst vilja ha en Cam-ram då sonen är så lång.
-
Helgen har bara försvunnit här med som vanligt, inga sommardäck här än. Förra året fick vi världens snöoväder 22 april så vi knappt tog oss fram
så vi väntar lite till innan här byts.
-
Någon som vet (frkS?) när bugga-sittdelarna såldes med varningstext-lapp vid fotänden (precis innan det svarta, på själva basfärgen sitter den, lodrät)?
-
f*ck ! vi har inte bytt till sommarsulor, är sista dagen på fredag va?....
-
Japp det är det prus