• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    passau skrev 2011-04-09 22:26:13 följande:
    Nif, skönt att du vill köpa den utan att deta vad det är
    Eller snarare stolligt Förvånad Jag har väl inget behov av en sån Bara köpsugen på ungefär vad som helst
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Ekorrfamiljen

*skäller på småländska kissekatterna* Dubbelvagnar är kul, men inte när de är sprayade.

passau: Hade hon planerat att köpa huset eller?

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-04-09 18:47:00 följande:
    Jag tror att den vill flytta hit (vad är det för något förresten?)
    Haha, nej inget för dig tror jag. En defekt gammal häck, jag kan diskutera den i andra tråden om du är intresserad.
    passau skrev 2011-04-09 22:26:13 följande:
    haha, fr S hela NOLL gånger?! d var välanvända pengar

Nif, skönt att du vill köpa den utan att deta vad det är

jag har betalat en bugga idag jag! å sys har köpt hus igår nu nu var nästa projekt ett (från henne planerat) "hoppsan"
    Faktum är att det var välanvända pengar för jag köpte vagn plus tillbehör för 350 kr och så sålde jag tillbehören för 550 inom tre dagar *stolt smålänning*
  • passau

Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom

• Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-04-10 21:41:53 följande:
    Sys har letat hus i över ett år, men dom bor 2 vuxna och varannan vecka en 10åring i en 2:à så d var inte på kartan med barn innan... Eller han har sagt att dom inte får plats... Nu e d kört för honom
    {#emotions_dlg.djavulsk} Oskyldig
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • AnPa

Hallå allihopa! Här har helgen flugit förbi. Har hunnit fixa blommor till balkongen här hemma (gratis dessutom, presentkort och värdecheck från julgransköpet gillas), varit hos svärföräldrarna, bytt till sommar däck och bara myst med mina killar. Är fortfarande bra sugen på en Frog/cam, jag kan inte släppa det :-/ Skulle helst vilja ha en Cam-ram då sonen är så lång.

• Thulo

Helgen har bara försvunnit här med som vanligt, inga sommardäck här än. Förra året fick vi världens snöoväder 22 april så vi knappt tog oss fram så vi väntar lite till innan här byts.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11