-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
*andas ut*Riskiflickan skrev 2011-04-11 09:21:13 följande:Prus: lugnt, det är den 15e som är sista dagen. :)
-
jag erbjöd henne 2500:- innan den kom ut på B, och hon tog det... *tips* sen hittade jag min billigare med fler delarTant Pruselius skrev 2011-04-11 09:20:47 följande:AnPa - Slå till nu !www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Came leon_33153896.htm?ca=11&w=1 annars gör jag det
(NEJ!)
-
Prus: sitter på iphonen så jag kan inte kolla länken. Är det den med grå bas och fleece gul top? Det var ang den som jag undrade när sitsen till Cam hade varningslappen där nere? Har nog inte sett det på många vagnar och hon skriver ju i texten att den är från 09, blir lite förvirrad :S *ropar på frkS*
-
Jag är dessutom så snål när det kommer till äldre begagnat. Vad kostade en frog 2007? 6000:-, det är 4 år sen och så har föregående ägare säkert sålt klädsel + ram och köpt motsvarande cam (typ +/- 0 kr) och dessutom sålt liggdelen. Att då betala 2500:- för en 4 år gammal vagn med sittdelstyg som jag tror är från typ 06 känns lite saftigt. Kan tänka mig att ge kanske 1800-2000:-.
-
jag gav 2000:- för en frog från -04, med en hel extra klädsel å en ny svart klädsel med alla delar och en extra suffla...
-
Iphone appen som de går reklam för är borttagen. Undrar varför de fortfarande gör reklam??? Har försökt jur många gånger som helst att ladda ner den... Suck!
-
Jag skäms över att erkänna att jag inte har en aning tyvärrAnPa skrev 2011-04-11 09:35:16 följande:Prus: sitter på iphonen så jag kan inte kolla länken. Är det den med grå bas och fleece gul top? Det var ang den som jag undrade när sitsen till Cam hade varningslappen där nere? Har nog inte sett det på många vagnar och hon skriver ju i texten att den är från 09, blir lite förvirrad :S *ropar på frkS*
-
Skämmas behöver du verkligen inte göra. Jag vet ju inte heller, men jag tror att den måste kommit innan 09.
-
Men jag skall ju föreställa Bugaboo-guruAnPa skrev 2011-04-11 10:35:58 följande:Skämmas behöver du verkligen inte göra. Jag vet ju inte heller, men jag tror att den måste kommit innan 09.
-
Jag frågade i bugga-tråden, får se om någon annan har koll där.