-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Mera, meraAsereht skrev 2011-04-11 16:58:02 följande:Du är SÅ duktig!*skäms som en hund*Tant Pruselius skrev 2011-04-11 18:31:51 följande:Heja frk S , fast lite besviken över att du inte kunde svara AnPa :-P
-
Du är supedukig! Snacka om multitasking ;) önskar art jag blir som du när jag börjar plugga
-
Minns ni att jag jagade ZlideOn dragkedjelagare? Jag var inne på Clas Ohlson i Borås i söndags och hittade flera olika modeller, tyvärr inte min egen dock. Men jag köpte de olika som fanns, man vet aldrig när man får användning för dem. De utgår från sortimentet verkar det som och ett tre-pack kostade 49 kr (ord pris 69 kr/st).
Men om någon råkar ramla över en 5C2-1 eller 5C2-2 så pleeeeease köp en sån till mig. -
Du hittar inget här då?Fröken Småland skrev 2011-04-12 10:28:38 följande:
Minns ni att jag jagade ZlideOn dragkedjelagare? Jag var inne på Clas Ohlson i Borås i söndags och hittade flera olika modeller, tyvärr inte min egen dock. Men jag köpte de olika som fanns, man vet aldrig när man får användning för dem. De utgår från sortimentet verkar det som och ett tre-pack kostade 49 kr (ord pris 69 kr/st).
Men om någon råkar ramla över en 5C2-1 eller 5C2-2 så pleeeeease köp en sån till mig.
shop.zipclipsolutions.com/shop/default.aspx&cur=SEK -
Jo, men med frakt blir det 122 spänn för en dragkedja och det är jag för snål för att kosta på mina gamla stövlar som kostade 299 i inköpAsereht skrev 2011-04-12 11:00:35 följande:Du hittar inget här då?
shop.zipclipsolutions.com/shop/default.aspx?l... -
Flickor, har ni upptäckt www.elib.se ? Good stuff!
-
Ja, du är fantastiskt dukig fröken småland!
Ibland får man till det riktigt bra men det brukar ta på krafterna här.
Jag börjar bli gammal!Eller så är det bara det att jag stressar sönder mig och det kommer efteråt?
Hundar ja, vi hade inte så mycket rådjur här tidigare när det var en massa hundar som sprang här. Grannen hade kennel, eller jo, den ena har i småskala ibland fortfarande.
Men sen har det dykt upp överlag mycket mera rådjur, så jag misstänker att de hade skitit i hundar om vi haft...
Men mina stackars blommmor lider... De äter ju sådana som är rådjussäkra också dessutom. -
Gammal???
Om mindre än ett år fyller jag 40
-
http://www.blocket.se/gavleborg/Fin_frasch_barnvagn_33196969.htm?ca=10&w=2
Alltså kan inte folk läsa står det inte Brio på vagnen?man vet väl vad man har för vagn?
-
:d