• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • AnPa

Klart du ska behålla beet! Perfekt med adaptrarna också :) Ang handtagshöjden så tror jag camen är bättre med ståbräda. Annars är nog Frogen rätt bra höjd på (beroende på längd såklart). Mätte hur jag har handtaget på swiften och det var ungefär samma (100 cm som någon skrev i bugga-tråden) jag är 174 cm.

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 05:34:35 följande:
    Hon kör ju Swift din tok!
    AnPa skrev 2011-04-07 08:37:07 följande:
    Amnings-gröthjärna prus? ;) haha skämt åsido, jag har ju en lime Swift! Jag sålde been (classic) i jan för att V hade bara några centimeter kvar till sufflan. Vi köpte den i somras beg för att ha som sommarvagn/resevagn för 3000:-, sålde för 2800:- så det var inget att snacka om. Camen sålde vi för att jag var sugen på en mindre vagn och en att till hösten kunna köra till dagis. Camen kändes som om att den var alldeles för dyr för att ha som det ändamålet och stor. Vi köpte ju camen helt ny i butik och hade en del tillbehör till (parasoll, sommarsuflett, mugghållare och åkpåse), fick 8300:- totalt, känns helt ok. Så nu har jag lite över att spendera på hybriden, om det nu blir den. Säljaren letar bee och prutar för fullt ;)
    alltså jag är ju helt lost i kolan, sorry *amningshjärna de luxe*
    Hoppas grod-camen blir din !
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 16:03:48 följande:
    Sån här rolig vagn hade grannhålans bibliotek

gullgosse där !Hjärta
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-07 18:56:49 följande:
    Min begåvade son slog just en sjua med en vanlig tärning
    hejja lilleman
  • Fröken Småland

Jag hittade två liter mjölk som var på väg att bli gammal så jag spontan-satte en bröddeg. Fast om en timme skall jag iväg på gympauppvisning så jag vet inte hur jag tänkte där Obestämd Långjäsning kallas det kanske?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11