-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
-
vilket år? -
Tror det är på fredrag om det inte råder vinterväglag eller om det befaras bli sådant väglag.AnPa skrev 2011-04-11 09:01:31 följande:Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
-
ok, då ska vi försöka hinna med det....oxå...Riskiflickan skrev 2011-04-11 09:01:28 följande:Japp det är det prus
Hur mår du? hur är det med lille J? Går det fortfarande som en dans på frsk?*hoppas* -
jag hoppas din blivande har fel i denna frågaAnPa skrev 2011-04-11 09:01:31 följande:Thulo: Då förstår jag att ni väntar! Men nu vill jag inte ha mer snö, är så trött på det. Men måste man inte ha bytt runt den 11:e? Har för mig att blivande maken sa något i den stilen :)
-
Såg nu att det är ju den 11:e idag! Förvirrad föräldraledig som inte har koll på datumen :P Dessutom lyssnade jag med ett halvt öra när blivande maken pratade om när det var tvunget att vara bytt. Jag tror och hoppas att det inte blir mer snö här (bor söder om sthlm), igår var det riktig vår men idag är det väldigt grått :-/
-
Prus: det går kalas på förskolan. Vi mår väl, är på g att lägga mig, ska sova en stund eftersom jag jobbat natten, går dock av för långledigt nu :)
-
AnPa - Slå till nu !www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_Cameleon_33153896.htm&w=1 annars gör jag det
(NEJ!)
-
Prus: lugnt, det är den 15e som är sista dagen. :)
-
härligt med långledigt ! Sov gott !Riskiflickan skrev 2011-04-11 09:20:23 följande:Prus: det går kalas på förskolan. Vi mår väl, är på g att lägga mig, ska sova en stund eftersom jag jobbat natten, går dock av för långledigt nu :)
Hur länge sover du när du jobbat natt? visst får man inte ihop samma antal timmar som om man sover nattetid?