• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • zasata

Vad tycker du om Swift? Har planer på att köpa en...

Grodan kan du ha till ca tre år /1meter utan det ser konstigt ut.

• AnPa

Zasata: jag älskar Swiften! Och jag älskar att vi valde att köpa nya modellen med solskydd och avkapade navkappslar :) Den är väldigt stabil, men smidig. Körde lätt genom snösmörj och över ojämnheter utan att det direkt känns. Tycker att det är kanon med lufthjulen. Enda neg är att den inte är vändbar, skulle vilja ha en vagn att växla med då det blir mkt intryck för V, tex när man är i stan osv. Om du undrar något så ska jag göra mitt bästa för att svara :)

• passau

Jag köpte just en frog till vår m som fyller 2 i maj... Gav samma... Hoppas den kommer hem i nästa vecka...

• Kavat
    AnPa skrev 2011-04-14 07:07:44 följande:
    Passau: jag såg den, jag gillar inte rikigt att geckon är så låg och att det är alliminium-ram. Funderar på den här: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33071... vad tror ni?
    Jag ÄLSKAR min GECKO! Hjärta

Men Camen är smidigare om man behöver ha ståbräda, så det är den som används mest... Men den är mycket rangligare...
  • Asereht

Är geckon lägre än CAM/Frog. Trodde alla var lika höga förutom att cammen har reglerbart handtag.

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 09:26:17 följande:
    Är geckon lägre än CAM/Frog. Trodde alla var lika höga förutom att cammen har reglerbart handtag.
    Jag tror att Frog och Gecko är lika höga. Har en bild på båda, skall leta fram den och se om man kan se något om höjden.
  • Asereht

Det kan inte röra sig om många centimetrar då för jag ser inte någon stor skillnad.

Kavat skrev 2011-04-13 21:02:15 följande:
    Det var väl det vi visste!!! Solig

svt.se/2.22620/1.2388561/ont_om_bakvanda_vagn...

svt.se/2.108068/1.2386974/bakatvand_i_vagnen_...
    Bevis på att instinkten och magkänslan är rätt. Jag vill ha mina mot mig tills de slutar åka vagn men som det ju också framgår av artikeln så är det svårt om man inte kör större sittvagn racet ut. Man kanske skulle överväga att ha kvar froggen efter sommaren också. *fundera fundera*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 10:20:42 följande:
    Det kan inte röra sig om många centimetrar då för jag ser inte någon stor skillnad.Bevis på att instinkten och magkänslan är rätt. Jag vill ha mina mot mig tills de slutar åka vagn men som det ju också framgår av artikeln så är det svårt om man inte kör större sittvagn racet ut. Man kanske skulle överväga att ha kvar froggen efter sommaren också. *fundera fundera*
    Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättre

Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11