-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Vad tycker du om Swift? Har planer på att köpa en...
Grodan kan du ha till ca tre år /1meter utan det ser konstigt ut. -
Passau: jag såg den, jag gillar inte rikigt att geckon är så låg och att det är alliminium-ram. Funderar på den här: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33071971.htm&w=1 vad tror ni?
-
Zasata: jag älskar Swiften! Och jag älskar att vi valde att köpa nya modellen med solskydd och avkapade navkappslar :) Den är väldigt stabil, men smidig. Körde lätt genom snösmörj och över ojämnheter utan att det direkt känns. Tycker att det är kanon med lufthjulen. Enda neg är att den inte är vändbar, skulle vilja ha en vagn att växla med då det blir mkt intryck för V, tex när man är i stan osv. Om du undrar något så ska jag göra mitt bästa för att svara :)
-
Jag köpte just en frog till vår m som fyller 2 i maj... Gav samma... Hoppas den kommer hem i nästa vecka...
-
Jag ÄLSKAR min GECKO!AnPa skrev 2011-04-14 07:07:44 följande:Passau: jag såg den, jag gillar inte rikigt att geckon är så låg och att det är alliminium-ram. Funderar på den här: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33071... vad tror ni?
Men Camen är smidigare om man behöver ha ståbräda, så det är den som används mest... Men den är mycket rangligare... -
Är geckon lägre än CAM/Frog. Trodde alla var lika höga förutom att cammen har reglerbart handtag.
-
Jag tror att Frog och Gecko är lika höga. Har en bild på båda, skall leta fram den och se om man kan se något om höjden.Asereht skrev 2011-04-14 09:26:17 följande:Är geckon lägre än CAM/Frog. Trodde alla var lika höga förutom att cammen har reglerbart handtag.
-
Äsch, orkar inte leta reda på den och det går inte att kopiera från bildtråden så jag länkar istället. Det är den gröna och den röda som är Gecko och Frog. Dålig bild dock men det ger en hint.
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bugaboo-bildtrad-177/forum/m57475943-3.html
-
Det kan inte röra sig om många centimetrar då för jag ser inte någon stor skillnad.
Bevis på att instinkten och magkänslan är rätt. Jag vill ha mina mot mig tills de slutar åka vagn men som det ju också framgår av artikeln så är det svårt om man inte kör större sittvagn racet ut. Man kanske skulle överväga att ha kvar froggen efter sommaren också. *fundera fundera*Kavat skrev 2011-04-13 21:02:15 följande:Det var väl det vi visste!!!
svt.se/2.22620/1.2388561/ont_om_bakvanda_vagn...
svt.se/2.108068/1.2386974/bakatvand_i_vagnen_... -
Jag tycker nog att du har en riktigt bra vagnpark; en pansarvagn för promenader, en ordentlig cityvagn och en lyxig sulky för resor och utflykter. Kan knappast bli bättreAsereht skrev 2011-04-14 10:20:42 följande:Det kan inte röra sig om många centimetrar då för jag ser inte någon stor skillnad.Bevis på att instinkten och magkänslan är rätt. Jag vill ha mina mot mig tills de slutar åka vagn men som det ju också framgår av artikeln så är det svårt om man inte kör större sittvagn racet ut. Man kanske skulle överväga att ha kvar froggen efter sommaren också. *fundera fundera*
Frogen kostar ju inget där den står heller, sälj hellre av lite tillbehör för det är nog mer pengar i dem än i själva vagnen. Egentligen räcker det ju med en klädsel *kan inte fatta vad jag just skrev*