-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Men fr s: har du lagt av dig lite :D
-
*chockad över Frk S uttalande*
Har varit hos bm idag och allt såg bra ut!
Kavat: Jag har gärna Vemund mot mig så länge som möjligt. Än har han inte börjat protestera heller. Tin vägrade sitta vänd mot mig från 5-6 månader men Vemund har inte ens gjort en antydan om att han vill åka åt andra hållet.
-
fin, gillar att det ej var nikotingult foder i sufflan *ryser av blotta tanken*AnPa skrev 2011-04-14 07:07:44 följande:Passau: jag såg den, jag gillar inte rikigt att geckon är så låg och att det är alliminium-ram. Funderar på den här: mobil.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_33071... vad tror ni?
-
Men Frk S, inte svära!
Men jag tänker ungefär som du, sälja av och köpa annat tills man tröttnar typ. Själva vagnen i sig är ju intee värd mkt så man kan lika gärna slita klart och sälja billigt sen.
Jag är lite sugen på röd bas men kan inte bestämma mig för om det är värt besväret. Kan ju eg lika görna köra brun eller sandbas med rött topset eller hur (svara ja).
Nu släpper jag ju iväg en basklädsel + en åkpåse till Lindadjo vilket innebär att jag gjort mig av med hälften. Så nu har jag tre baser, två kompletta topset, två sommarsuffletter och två suffletter utan resten av setet. Får se hur jag känner det färgmässigt om någon månad eller så.
Önskelista är svart canvassuffla, rosa suffla och top (gillar den bubbelgumsrosa då den matchar min väska) och så kanske en röd canvassuffla. Får se om jag gör något åt det eller bara fortsätter önska mig.
Min vagnpark känns rätt perfekt faktiskt.
-
du som har haft dem alla., du föredrar grodan? och sedan ? och sist? ge gärna anledning till why...Fröken Småland skrev 2011-04-14 09:54:41 följande:Jag tror att Frog och Gecko är lika höga. Har en bild på båda, skall leta fram den och se om man kan se något om höjden.
-
Man måste ju inte använda originalsufflett men den ingår ju oftast om man har frogklädsel.Tant Pruselius skrev 2011-04-14 10:52:20 följande:fin, gillar att det ej var nikotingult foder i sufflan *ryser av blotta tanken*Trevligt med bm besök och ännu trevligare att allt ser bra ut.Ekorrfamiljen skrev 2011-04-14 10:47:34 följande:*chockad över Frk S uttalande*
Har varit hos bm idag och allt såg bra ut!
Kavat: Jag har gärna Vemund mot mig så länge som möjligt. Än har han inte börjat protestera heller. Tin vägrade sitta vänd mot mig från 5-6 månader men Vemund har inte ens gjort en antydan om att han vill åka åt andra hållet. -
Insåg just att det var för väl att jag sålde både det sandfärgade fleecetopsetet och canvassufflan i sand då frogs sandklädsel är mycket mörkare och drar mer åt brunt än sand faktiskt. Jag gillar ju beigetoner och bruntoner så jag gillar den men den hade inte alls varit snygg till den ljusa sandsuffletten i canvas eller i den märkligt sandfärgade fleecen.
A somnade när jag skulle dammsuga så jag klär om vagn istället.
-
På första plats kommer Frog (med Cameleontopp). På andra plats Cameleon eftersom Geckon saknar lyftbygel och är lite omysig med ofodrat tyg osv. Men Geckon har bäst köregenskaper av dem alla. Så det är en win-win-situation helt enkeltTant Pruselius skrev 2011-04-14 10:54:43 följande:du som har haft dem alla., du föredrar grodan? och sedan ? och sist? ge gärna anledning till why...
-
Asereht: är det denim du har gjort dig av med?
-
Jag skulle absolut vilja ha nån mer färg på klädsel, har bara svart bas med grön fleecesuffla. Funderar bara på vad :)