-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fröken Småland skrev 2010-05-03 21:05:17 följande:Moltan: Den enda (?) av oss som kört Mutsy är Fabi och hon har lyst med sin frånvaro länge tyvärr Prova att inboxa henne, kanske hon har något till salu? Vet att hon köpte och sålde sittdelar och liggdelar till sin Mutsy men vet inte vad hon har kvar. Hälsa från mig och säg till henne att titta in här för tusan Pruseluskan: Jag är stolt över dig! Min lärjunge *torkar diskret en tår*Asereht: Gudars, har du sett denna?crochetra.blogspot.com/2010/05/varpimp.html
tack. Jag lär av den bästa
vårfin bugga var det någon som visade upp här för några dagar sedan, läckert!
Nu ska jag trotsa badsäsongen 2010 och svulla barbeque(?) chips till svenska H fruar.
G'natt på Er! -
Jag är lite sugen på den. Mest för att det finns så mycket att köpa tillFröken Småland skrev 2010-05-03 21:09:26 följande:Moltan förresten; mitt standardsvar när det gäller att välja vagn är Bugaboo. Den är bäst helt enkelt. Lite dyr i inköp men med det höga andrahandsvärdet så blir den billigare än många andra vagnar. Den har låg vikt, hög kvalitet, fiffiga finesser och lång användningstid *såld*Finns bara en sak som stoppar mig från att beställa nu, det är min manMen måste nog försöka få tag på en sittdel till Mutsyn först, haha
-
Karlar...Moltan skrev 2010-05-03 21:13:54 följande:Jag är lite sugen på den. Mest för att det finns så mycket att köpa till Finns bara en sak som stoppar mig från att beställa nu, det är min man Men måste nog försöka få tag på en sittdel till Mutsyn först, haha
-
vem sa att man inte ska fråga innan bara upplysa dom efteråt?
-
passau skrev 2010-05-03 21:29:28 följande:vem sa att man inte ska fråga innan bara upplysa dom efteråt?
precis vad jag gjorde i denna vagnsaffär men han anade nog att nått var i görningen när jag putsade upp Racern och bad honom kränga den på sin lunchrast inne i stan, haha.... -
Så klart, hänger ju i stick och virkträsket ju.Fröken Småland skrev 2010-05-03 21:05:17 följande:Moltan: Den enda (?) av oss som kört Mutsy är Fabi och hon har lyst med sin frånvaro länge tyvärr Prova att inboxa henne, kanske hon har något till salu? Vet att hon köpte och sålde sittdelar och liggdelar till sin Mutsy men vet inte vad hon har kvar. Hälsa från mig och säg till henne att titta in här för tusan Pruseluskan: Jag är stolt över dig! Min lärjunge *torkar diskret en tår* Asereht: Gudars, har du sett denna? crochetra.blogspot.com/2010/05/varpimp.html
Jag länkade till den häromdagen.
Cool eller hur! *he he*
-
Nämen! Det missade jagAsereht skrev 2010-05-04 07:41:30 följande:Så klart, hänger ju i stick och virkträsket ju. Jag länkade till den häromdagen. Cool eller hur! *he he*
Jag hittade den i Bugaboos bildtråd och blev helt såld
-
Moltan skrev 2010-05-03 20:50:52 följande:Du kan inte tänka dig att köpa från utlandet då? Många har handlat härifrån (väninnor till mig) och det har funkat väldigt bra. De saluför Mutsy: www.pingpong-online.com/
Har googlat i flera dagar men det verkar kört. Har nämligen köpt vagnen men tjejen i affären (Knodd) tyckte vi skulle beställa sittdelen i efterhand. Om vi ville byta färg etc. Så vi gjorde så men som jag ångrar mig nuVår dotter kommer snart att vilja sitta och utan sittdel blir det lite svårt.Blir väl till att hitta en ny vagn *suck*Tips på någon bra vagn istället? Sittdel då förstås =)
Själv har jag handlat vagn härifrån och de har också Mutsy: www.pramworld.co.uk//brand/21/Mutsy
Trivs man med vangen så är det ju dumt att byta ut den. Att beställa från annat land inom EU är inte värre än att handla från vilken webshop som helst. Reklamationser och dyl funkar precis som här hemma men man får vända sig till stället där man handlat istället. Det löser sig oftast smidigt om man måste reklamera. För det mesta slipper man ju.
Hoppas det löser sig för dig. -
Ja den var hur söt som helst, kan tänka mig att en liten tycker att blommorna är väldigt pillvänliga också. *s*Fröken Småland skrev 2010-05-04 07:46:37 följande:Nämen! Det missade jag Jag hittade den i Bugaboos bildtråd och blev helt såld
Undrar om hon tänker göra mönster till den där. Man kanske ska efterlysa ett. Hon är grym på att spotta ur sig grejor den tjejen. -
Om jag lyckas klura ut hur man gör blommor så ska jag testa göra ett har jag bestämt mig för.Fröken Småland skrev 2010-05-04 07:46:37 följande:Nämen! Det missade jag Jag hittade den i Bugaboos bildtråd och blev helt såld