• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-05-04 07:55:08 följande:
    Ja den var hur söt som helst, kan tänka mig att en liten tycker att blommorna är väldigt pillvänliga också. *s*Undrar om hon tänker göra mönster till den där. Man kanske ska efterlysa ett. Hon är grym på att spotta ur sig grejor den tjejen.
    men stod det inte beskrivet hur hon gjort? har för mig det, eller så har jag bara drömt...
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 08:36:02 följande:
    men stod det inte beskrivet hur hon gjort? har för mig det, eller så har jag bara drömt...
    Jo lite grovt, enkel konstruktion men det förutsätter att du vet hur du virkar blommorna.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 09:53:15 följande:
    Nu har jag fått en sån här på Tradera!   *wow*
    Shit! Det är inte lite jobb och pengar som gått till och från Tradera när man har en sån
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 09:56:59 följande:
    Shit! Det är inte lite jobb och pengar som gått till och från Tradera när man har en sån
    Aldeles för mkt pengar! {#lang_emotions_ghost}

Men jag tröstar mig med att det hade kostat mkt mer om jag handlat allt jag handlat i butik tex. Så i slutänden har jag ju både fått tillbaka lite och sparat lite även om det kostat också.
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-04 10:02:33 följande:
    Aldeles för mkt pengar! Men jag tröstar mig med att det hade kostat mkt mer om jag handlat allt jag handlat i butik tex. Så i slutänden har jag ju både fått tillbaka lite och sparat lite även om det kostat också.
    Fast du har ju sålt massor också, och följaktligen gjort vinst både vid köp och försäljning
  • Fröken Småland

Men vart har Lokatt tagit vägen? Tror ni hon räknar matte och tok-kör moppe hela dagarna? Eller var det kanske hon som vann den där Tradera-auktionen med massor av sömnadstid? {#lang_emotions_dreamer}

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-04 10:06:09 följande:
    Fast du har ju sålt massor också, och följaktligen gjort vinst både vid köp och försäljning
    Precis.

Borde ta tag i utrensat och göra ett riktigt traderaryck men jag är lite lat just nu.
  • Lokatt

hej tråden, tittar in från magsjukedimmorna
    Eller, idag mår jag bra, men delar av familjen är fortfarande nere.

Och innan vi blev magsjukiga hann jag gå på handledarutbildning så jag snart får övningsköra.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11