-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jag är vaken! Varken preggo eller frk s-trött :-P
-
AnPa skrev 2011-05-17 21:31:16 följande:Jag är vaken! Varken preggo eller frk s-trött :-P
-
Vad har ni haft för er idag Prus? Hade du och puman trevligt?
-
mkt - jag lärde henne äta vegsusho och jag tror hon gillade detAnPa skrev 2011-05-17 21:37:16 följande:Vad har ni haft för er idag Prus? Hade du och puman trevligt?
blev bara en snabblunch då syskon skulle hämtas men det är alltid trevligt att träffa puman hon är en raring
sedan lekte jag och T ute lite efter dagis med grannen som har en flicka som är 1 1/2 - tuva älskar att få känna sig stor. Annars avgudar hon "stora tjejer"
Min kusin som ska ha bebis nu i mitten på juni kom förbi och hälsade på en ubersnabbis då dem skulle vidare på fotbollsträning (i spöregn) sedan det vanliga - laga middag hålla supertrött T vaken och glad och kånka runt på ledsen L som hade ont i magen....
Vad har du o V haft för er? -
Gulle T då!Tant Pruselius skrev 2011-05-17 21:44:56 följande:mkt - jag lärde henne äta vegsusho och jag tror hon gillade det
blev bara en snabblunch då syskon skulle hämtas men det är alltid trevligt att träffa puman hon är en raring
sedan lekte jag och T ute lite efter dagis med grannen som har en flicka som är 1 1/2 - tuva älskar att få känna sig stor. Annars avgudar hon "stora tjejer"
Min kusin som ska ha bebis nu i mitten på juni kom förbi och hälsade på en ubersnabbis då dem skulle vidare på fotbollsträning (i spöregn) sedan det vanliga - laga middag hålla supertrött T vaken och glad och kånka runt på ledsen L som hade ont i magen....
Vad har du o V haft för er?
Hehe, sushi är ju jättegott ju *blänger på puman*
Vanlig måndag med andra ord?
Ja du, vi gick upp till mamma (hon jobbade på VC här vid oss då de ordinarie var på någon kurs) och hälsade på. V fick glänsa och flörta med en massa sjuksköterskor och blev bjuden på jordgubbar (favoriten no 1).
Jag passade på att ta mitt BT, har inte tagit det sen hela havandeskapsförgiftnings-cirkusen och förlossning så tänkte det kunde vara kul att se. Det var inte tiptop direkt, skrev om det i slutna.
Sen gick vi en sväng i centrum, handlade lite på coop och mitt hjärta stannade lite när jag såg en donkey utanför kappahl, försökte smygfota men det gick åt h-vete. Jag gick på lindex-sidan och de på väg på hemtex, massa blomvagnar ivägen och äntligen när jag skulle knäppa ett kort så svängde de in på hemtex. Haha psykofall!
Sen gick vi till banken, jag satte in pengar och blev nekad att starta sparkonto till V, måste ha fullmakt att P går med på det. Han skulle mer än gärna följa med, men de har så kassa öppettider.
Hem igen, V sussade sött och jag njöt av mama och kaffe. Sen såg vår kväll ungefär ut som din, försökte laga middag medan v hängde i byxorna på mig och skulle göra allt bus han inte får. Uppmärksamhet tack! -
ååå en åsna i vår by - jaha du, va trevligt!AnPa skrev 2011-05-17 22:01:57 följande:Gulle T då!
Hehe, sushi är ju jättegott ju *blänger på puman*
Vanlig måndag med andra ord?
Ja du, vi gick upp till mamma (hon jobbade på VC här vid oss då de ordinarie var på någon kurs) och hälsade på. V fick glänsa och flörta med en massa sjuksköterskor och blev bjuden på jordgubbar (favoriten no 1).
Jag passade på att ta mitt BT, har inte tagit det sen hela havandeskapsförgiftnings-cirkusen och förlossning så tänkte det kunde vara kul att se. Det var inte tiptop direkt, skrev om det i slutna.
Sen gick vi en sväng i centrum, handlade lite på coop och mitt hjärta stannade lite när jag såg en donkey utanför kappahl, försökte smygfota men det gick åt h-vete. Jag gick på lindex-sidan och de på väg på hemtex, massa blomvagnar ivägen och äntligen när jag skulle knäppa ett kort så svängde de in på hemtex. Haha psykofall!
Sen gick vi till banken, jag satte in pengar och blev nekad att starta sparkonto till V, måste ha fullmakt att P går med på det. Han skulle mer än gärna följa med, men de har så kassa öppettider.
Hem igen, V sussade sött och jag njöt av mama och kaffe. Sen såg vår kväll ungefär ut som din, försökte laga middag medan v hängde i byxorna på mig och skulle göra allt bus han inte får. Uppmärksamhet tack!
Jobbigt med blodtrycket, men det följer du upp va ?Ä*ser sträng ut* man måste vara rädd om sig... -
Visst serru. Försöker planera för hur jag kan motivera ett köp! Frågade tidigare om man kan köpa en för att köra V och systers bebbe som kommer i okt. Fick svaret av småland att hon gjort så men vagnen hade aldrig använts, känns ju lite dumt. Älskar ju frogen och snart är jag ju med bee också så en till singelvagn "behöver" jag ju inte. Kanske får baka bebbe...Tant Pruselius skrev 2011-05-17 22:13:30 följande:ååå en åsna i vår by - jaha du, va trevligt!
Jobbigt med blodtrycket, men det följer du upp va ?Ä*ser sträng ut* man måste vara rädd om sig...
Ja jag ska kolla upp det, mamma sa att hon skulle kolla nästa gång vi är hemma hos dem (hon har BT-mätare hemma). Eventuellt går jag upp dit imorgon och tar det igen för att lugna ner mig lite. Jag är livrädd för att få havandeskapsförgiftning igen och vill verkligen vara frisk innan nästa bebbe. -
haha båda meningarna slutade med bebbe
-
du kan väll ha åsnan som singelvagn under arbete - det är ju det som är så fiffigt.När är det sagt att den kommer hit? Höst?AnPa skrev 2011-05-17 22:19:56 följande:Visst serru. Försöker planera för hur jag kan motivera ett köp! Frågade tidigare om man kan köpa en för att köra V och systers bebbe som kommer i okt. Fick svaret av småland att hon gjort så men vagnen hade aldrig använts, känns ju lite dumt. Älskar ju frogen och snart är jag ju med bee också så en till singelvagn "behöver" jag ju inte. Kanske får baka bebbe...
Ja jag ska kolla upp det, mamma sa att hon skulle kolla nästa gång vi är hemma hos dem (hon har BT-mätare hemma). Eventuellt går jag upp dit imorgon och tar det igen för att lugna ner mig lite. Jag är livrädd för att få havandeskapsförgiftning igen och vill verkligen vara frisk innan nästa bebbe.
Jag skulle ta svart bas och röda sufflor...
eller faktiskt hör och häpna blå:a....gillar bugablå... -
Haha otippat!Tant Pruselius skrev 2011-05-17 22:25:22 följande:du kan väll ha åsnan som singelvagn under arbete - det är ju det som är så fiffigt.När är det sagt att den kommer hit? Höst?
Jag skulle ta svart bas och röda sufflor...
eller faktiskt hör och häpna blå:a....gillar bugablå...
Nja jag vet inte, har ju vant mig vid smidiga frog nu. Om jag hade vetat att jag ville ha 2 barn tätt så fine, men det vet jag ju inte ännu. Men fin var den! Kanske något för L och ev kommande syskon?
Den blå var jättefin, hon hade svart bas, rosa suffla på liggdelen och blå på sittdelen.