-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
perfekt! tell us!!!Asereht skrev 2011-05-18 08:54:11 följande:Ni tror väl inte att ni är värst....
nu när vi ändå erkänner saker
glömde en vagn, men den fick nya kläder och sen flyttade den till sthlm, så den körde jag aldrig...
å skit buggan glömde jag visst, men den funkade ju inte någonstans... -
Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal
-
Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:56:43 följande:Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal
-
Jag ska försöka övertala blivande maken att flytta på sin grej den helgen. Varför har jag inte körkort?!?! Dags att ta nu faktiskt...Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:55:49 följande:Bohusbebis: Vi skall ha trådträff i Eskilstuna nästa söndag, du är självklart välkommen att hänga med om du har lust och möjlighet? Då kanske vi lockar dit även AnPa så att ni kan byta grejor
-
Åååå det skulle vara kanonkul - men tajmingen och platsen är lite dålig... fast det är kul att åka tåg med barnen förstås... det finns väl tågstation i Eskilstuna.... stannar stockholms-seg-tåget där eller går det norr om pölen?Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:55:49 följande:Bohusbebis: Vi skall ha trådträff i Eskilstuna nästa söndag, du är självklart välkommen att hänga med om du har lust och möjlighet? Då kanske vi lockar dit även AnPa så att ni kan byta grejor
-
Övningsköra dit?AnPa skrev 2011-05-18 09:02:47 följande:Jag ska försöka övertala blivande maken att flytta på sin grej den helgen. Varför har jag inte körkort?!?! Dags att ta nu faktiskt...
-
Asereht - du har väl fler barn, du är fullkomligt normal om man gör ett överslag och slår ut det på antalet Phi eller nåt sånt.
Fniss, va kul det måste se ut på den där trådträffen. Tusen vagnar och fem barnOch några vimsiga morsor som inte tittar på annat än chassin, hjul och skötväskor...
-
Jo men då måste ju han vara med, hade jag haft körkort så hade jag kunna sticka utan att han behöver ändra sina planer nästa helg, hmm. Är helt klart värt att övertala och tjata om du kommer också, då har jag ytterligare ett argument till att vi borde åka (förrutom alla trevliga godingar här inne som ska ditbohusbebis skrev 2011-05-18 10:53:05 följande:Övningsköra dit?
)
-
Ja det finns väl tågstation där *kollar upp*bohusbebis skrev 2011-05-18 10:52:35 följande:Åååå det skulle vara kanonkul - men tajmingen och platsen är lite dålig... fast det är kul att åka tåg med barnen förstås... det finns väl tågstation i Eskilstuna.... stannar stockholms-seg-tåget där eller går det norr om pölen?
-
om jag åker hemifrån vid 6:30 är vi på Zoo (för det var där va?) kl 12:06, åker igen 15:45 och är hemma ca 21:30...AnPa skrev 2011-05-18 10:57:15 följande:Ja det finns väl tågstation där *kollar upp*
tror ni man kan önska sig en helledig dag med SJ-biljett i morsdagspresent?