• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • passau
    Asereht skrev 2011-05-18 08:54:11 följande:
    Ni tror väl inte att ni är värst....
    perfekt! tell us!!!
    nu när vi ändå erkänner saker

glömde en vagn, men den fick nya kläder och sen flyttade den till sthlm, så den körde jag aldrig...
    å skit buggan glömde jag visst, men den funkade ju inte någonstans...
  • Fröken Småland

Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:56:43 följande:
    Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal Asereht är helt normal

{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:55:49 följande:
    Bohusbebis: Vi skall ha trådträff i Eskilstuna nästa söndag, du är självklart välkommen att hänga med om du har lust och möjlighet? Då kanske vi lockar dit även AnPa så att ni kan byta grejor
    Jag ska försöka övertala blivande maken att flytta på sin grej den helgen. Varför har jag inte körkort?!?! Dags att ta nu faktiskt...
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 08:55:49 följande:
    Bohusbebis: Vi skall ha trådträff i Eskilstuna nästa söndag, du är självklart välkommen att hänga med om du har lust och möjlighet? Då kanske vi lockar dit även AnPa så att ni kan byta grejor
    Åååå det skulle vara kanonkul - men tajmingen och platsen är lite dålig... fast det är kul att åka tåg med barnen förstås... det finns väl tågstation i Eskilstuna.... stannar stockholms-seg-tåget där eller går det norr om pölen?
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-18 09:02:47 följande:
    Jag ska försöka övertala blivande maken att flytta på sin grej den helgen. Varför har jag inte körkort?!?! Dags att ta nu faktiskt...
    Övningsköra dit?
  • bohusbebis

Asereht - du har väl fler barn, du är fullkomligt normal om man gör ett överslag och slår ut det på antalet Phi eller nåt sånt.
    Fniss, va kul det måste se ut på den där trådträffen. Tusen vagnar och fem barn Och några vimsiga morsor som inte tittar på annat än chassin, hjul och skötväskor...

• AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-18 10:53:05 följande:
    Övningsköra dit?
    Jo men då måste ju han vara med, hade jag haft körkort så hade jag kunna sticka utan att han behöver ändra sina planer nästa helg, hmm. Är helt klart värt att övertala och tjata om du kommer också, då har jag ytterligare ett argument till att vi borde åka (förrutom alla trevliga godingar här inne som ska dit )
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-18 10:52:35 följande:
    Åååå det skulle vara kanonkul - men tajmingen och platsen är lite dålig... fast det är kul att åka tåg med barnen förstås... det finns väl tågstation i Eskilstuna.... stannar stockholms-seg-tåget där eller går det norr om pölen?
    Ja det finns väl tågstation där *kollar upp*
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-05-18 10:57:15 följande:
    Ja det finns väl tågstation där *kollar upp*
    om jag åker hemifrån vid 6:30 är vi på Zoo (för det var där va?) kl 12:06, åker igen 15:45 och är hemma ca 21:30...
    tror ni man kan önska sig en helledig dag med SJ-biljett i morsdagspresent?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11