• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    AnPa skrev 2011-05-18 00:02:45 följande:
    Ja plocka isär det går nog inte men jag såg denna för ett tag sen: www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-Svart-Chassi... Hon verkar ha tejpat för allt som inte ska vara svart nej nu ska jag sova.
    Åh så snyggt. Jag måste ha ett skitbilligt chassi att pröva på. Mitt frog-chassi ser visserligen förskräckligt ut efter att man har lagt in det på högkant i bilen Gråter men jag är för feg för att lacka om det om jag inte har ett reserv.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    AnPa skrev 2011-05-18 06:57:08 följande:
    Cirkus: nu känns det lite som om att du pratar lite fackspråk :-P Ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte. Härda? Är det något plasten inte tål?
    Antagligen så värmehärdar de sin lack. Då skulle plasten smälta.

Men man kan ju spraylacka cyklar-då borde det ju funka bra att göra detsamma med en barnvagnschassi?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2011-05-18 06:58:50 följande:
    Antagligen så värmehärdar de sin lack. Då skulle plasten smälta.

Men man kan ju spraylacka cyklar-då borde det ju funka bra att göra detsamma med en barnvagnschassi?
    med EN barnvagnschassi? Jag har nog bott här för länge. Kan uppenbarligen inte svenska längre Förvånad
  • AnPa

Nif: visst är det? Mitt ser också ut som om att det varit med om nåtog illa (typ en oförsiktig förra ägare). Har fullt med repor efter en ståbräda och på handtagsdelen, sen vore det ju kul med ett svart! Frågan är hur mkt tid man måste lägga ner själv om man ska lacka det själv, skulle ha varit med och budat i den där auktionen tror jag.

• Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-05-17 23:24:54 följande:
    Ja men det är ju perfekt
    Jag skulle oxå vilja ha en Jack Russel (och en rottis) men vi har ingen som kan passa dem medan vi jobbar så hund är tyvärr uteslutet tillsv.

Jag var grymt sugen på hund ett tag, men det var samma för oss. Vi jobbar för långa dagar, funkar inte med en liten hund, så det blir inget med det. Jack Russel är nog dock en av de sista raser jag skulle välja. Mina föräldrar har en Foxterrier, har de något så när likt temprament så är Jacken inget för mig. Jag vill ha en lugn hund
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    AnPa skrev 2011-05-18 07:01:04 följande:
    Nif: visst är det? Mitt ser också ut som om att det varit med om nåtog illa (typ en oförsiktig förra ägare). Har fullt med repor efter en ståbräda och på handtagsdelen, sen vore det ju kul med ett svart! Frågan är hur mkt tid man måste lägga ner själv om man ska lacka det själv, skulle ha varit med och budat i den där auktionen tror jag.
    Min ser oxå ut att ha haft ståbräda Inte så snyggt, men rätt skönt att inte känna att man måste vara jätteförsiktig med vagnen.Vet hur hemskt det var att ha en sprillansny vagn, som fick sin första repa, det skäääääär i hjärtat
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • AnPa

Jag med, jag vill ha en mops med P säger nej då han menar på att de är synd om dem som inte kan andas (har lite svårt att köpa det argumentet, de lever ju) och att de är fula. Jag tycker att dem är jättesöta, en riktig liten knähund att gosa med i soffan

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11