-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
tror du hon hade flicka i sitt och kill i ligg?AnPa skrev 2011-05-17 22:31:30 följande:Haha otippat!
Nja jag vet inte, har ju vant mig vid smidiga frog nu. Om jag hade vetat att jag ville ha 2 barn tätt så fine, men det vet jag ju inte ännu. Men fin var den! Kanske något för L och ev kommande syskon?
Den blå var jättefin, hon hade svart bas, rosa suffla på liggdelen och blå på sittdelen. -
Hehe hoppas det! Men jag tyckte att det såg ut som en liten kille i sittdelen, men jag har inte världens bästa syn plus att det var x antal meter mellan oss. Däremot så hade hon vinklat liggdelen, som när man har sittdelen på camen i mellanläget. Antar att hon hade en nyfiken bebbe, såg lite lustigt ut baraTant Pruselius skrev 2011-05-17 22:36:58 följande:tror du hon hade flicka i sitt och kill i ligg?
-
Vad sköntFröken Småland skrev 2011-05-17 19:58:43 följande:Husvagnssäsongen är räddad!
*stuper i säng*Vår första vagn var oxå en EL edge men med sport chassizasata skrev 2011-05-17 20:22:34 följande:haha... jag gillar V70 bilen
Min första vagn var en Emmaljunga Edge..
Men den fick bara vara kvar i tre veckor då den var lite stor och klumpig.. men endå saknar jag den nu ibland.. Emmaljunga är rätt snygga..
Sen har jag haft en Teutonia S3,
Som jag nog nästan gillade ännu mer, men den pajjade på flyget och vi fick ingen ny
Sen har jag haft Brio Happy den nya, helt okej, men obekvämt handtag, och har singen, den 'r med okej, men inget wow liksom..
Men nu har jag testat och jag gillartTant Pruselius skrev 2011-05-17 21:44:56 följande:mkt - jag lärde henne äta vegsusho och jag tror hon gillade detblev bara en snabblunch då syskon skulle hämtas men det är alltid trevligt att träffa puman hon är en raring
sedan lekte jag och T ute lite efter dagis med grannen som har en flicka som är 1 1/2 - tuva älskar att få känna sig stor. Annars avgudar hon "stora tjejer"
Min kusin som ska ha bebis nu i mitten på juni kom förbi och hälsade på en ubersnabbis då dem skulle vidare på fotbollsträning (i spöregn) sedan det vanliga - laga middag hålla supertrött T vaken och glad och kånka runt på ledsen L som hade ont i magen....
Vad har du o V haft för er?Riktigt gott faktiskt!!
Kanske en knähund kan vara på sin plats bredvid V till det är dax för bebis??AnPa skrev 2011-05-17 22:19:56 följande:Visst serru. Försöker planera för hur jag kan motivera ett köp! Frågade tidigare om man kan köpa en för att köra V och systers bebbe som kommer i okt. Fick svaret av småland att hon gjort så men vagnen hade aldrig använts, känns ju lite dumt. Älskar ju frogen och snart är jag ju med bee också så en till singelvagn "behöver" jag ju inte. Kanske får baka bebbe...
Ja jag ska kolla upp det, mamma sa att hon skulle kolla nästa gång vi är hemma hos dem (hon har BT-mätare hemma). Eventuellt går jag upp dit imorgon och tar det igen för att lugna ner mig lite. Jag är livrädd för att få havandeskapsförgiftning igen och vill verkligen vara frisk innan nästa bebbe.
Det är ju både gulligt och trevligt med en liten voffe
-
Bra där puman! Sushi går liksom inte att tycka illa om. Mina favvisar är lax (som inte smakar fisk) och avokado, mmm! Märks kanske att jag inte ätit sushi sen i höstas? Får bli sashimi från det nyöppnade stället i centrum ngn dag.cirkuspuman skrev 2011-05-17 22:47:49 följande:Vad sköntVår första vagn var oxå en EL edge men med sport chassizasata skrev 2011-05-17 20:22:34 följande:haha... jag gillar V70 bilen
Min första vagn var en Emmaljunga Edge..
Men den fick bara vara kvar i tre veckor då den var lite stor och klumpig.. men endå saknar jag den nu ibland.. Emmaljunga är rätt snygga..
Sen har jag haft en Teutonia S3,
Som jag nog nästan gillade ännu mer, men den pajjade på flyget och vi fick ingen ny
Sen har jag haft Brio Happy den nya, helt okej, men obekvämt handtag, och har singen, den 'r med okej, men inget wow liksom..
Men nu har jag testat och jag gillart
Riktigt gott faktiskt!!
Kanske en knähund kan vara på sin plats bredvid V till det är dax för bebis??AnPa skrev 2011-05-17 22:19:56 följande:Visst serru. Försöker planera för hur jag kan motivera ett köp! Frågade tidigare om man kan köpa en för att köra V och systers bebbe som kommer i okt. Fick svaret av småland att hon gjort så men vagnen hade aldrig använts, känns ju lite dumt. Älskar ju frogen och snart är jag ju med bee också så en till singelvagn "behöver" jag ju inte. Kanske får baka bebbe...
Ja jag ska kolla upp det, mamma sa att hon skulle kolla nästa gång vi är hemma hos dem (hon har BT-mätare hemma). Eventuellt går jag upp dit imorgon och tar det igen för att lugna ner mig lite. Jag är livrädd för att få havandeskapsförgiftning igen och vill verkligen vara frisk innan nästa bebbe.
Det är ju både gulligt och trevligt med en liten voffe
Haha det vore något! P vill ha en liten jack rusell, min pappa har iofs en, kan ju kanske skylla på att jag ska passa den -
och tänk va praktiskt - någon som äter upp allt spill och liknande...tror du man kan drisera så den äter damm ?cirkuspuman skrev 2011-05-17 22:47:49 följande:Det är ju både gulligt och trevligt med en liten voffe
-
Ja men det är ju perfektAnPa skrev 2011-05-17 22:50:57 följande:Bra där puman! Sushi går liksom inte att tycka illa om. Mina favvisar är lax (som inte smakar fisk) och avokado, mmm! Märks kanske att jag inte ätit sushi sen i höstas? Får bli sashimi från det nyöppnade stället i centrum ngn dag.
Haha det vore något! P vill ha en liten jack rusell, min pappa har iofs en, kan ju kanske skylla på att jag ska passa den
Jag skulle oxå vilja ha en Jack Russel (och en rottis) men vi har ingen som kan passa dem medan vi jobbar så hund är tyvärr uteslutet tillsv.ellerhurTant Pruselius skrev 2011-05-17 22:53:27 följande:och tänk va praktiskt - någon som äter upp allt spill och liknande...tror du man kan drisera så den äter damm ?
-
Cirkus: Har du förresten hört med G ang lackeringen? Det vore ju bara såå snyggt! Nej nu ska jag sussa.
-
Sorry, jag såg aldrig att du svarade på om du var intresseradAnPa skrev 2011-05-17 23:39:49 följande:Cirkus: Har du förresten hört med G ang lackeringen? Det vore ju bara såå snyggt! Nej nu ska jag sussa.
Han sa "Visst kan jag fixa det bara hon plockar isär chasit först" De kan inte lacka plastdetaljerna så det måste plockas isär först och det är väl i princip omöjligt?
-
Ja plocka isär det går nog inte men jag såg denna för ett tag sen: www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-Svart-Chassi-auktion_340818_131552387 Hon verkar ha tejpat för allt som inte ska vara svart
nej nu ska jag sova.
-
Ja det går ju om man inte behöver härda färgen
men då får man lacka det för hand.
God natt och sov gott!