-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
AnPa: du som fortfarande är ny i gänget, tänk på att vi inte använder namn här
-
absolut! Fick nästan lite panik då jag trodde att jag gjort det av misstag, sen insåg jag att det mer var en förvarning från din sida. eller?Fröken Småland skrev 2011-05-17 14:09:44 följande:AnPa: du som fortfarande är ny i gänget, tänk på att vi inte använder namn här
-
Haha, ja du är helt oskyldig, bara jag som är nojig eftersom jag pratade så mycket om lilleman imorse och då använde hans namnAnPa skrev 2011-05-17 14:26:18 följande:absolut! Fick nästan lite panik då jag trodde att jag gjort det av misstag, sen insåg jag att det mer var en förvarning från din sida. eller?
-
Välkommen till tråden bohus.
-
bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i... Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
Vad kul! Men du har ingen aning vad du har gett dig in på...
Välkommen hit! -
börjar kännas som att jag blivit upptagen i ett hemligt sällskap med mystiska handslag och nattliga äventyr....Kavat skrev 2011-05-17 16:20:56 följande:Vad kul! Men du har ingen aning vad du har gett dig in på...
Välkommen hit!
men med tanke på vilka som hänger här så känner jag mig i gott sällskap -
Välkommen hit Bohus
-
Ase! Du kanske inte är så sugen på orange i frogklädsel, men den här var bra pris:
http://www.blocket.se/ystad/Bugaboo__Maxi_Cosi__Babybjorn__McLauren_33919013.htm?ca=11&w=3
Jag kan tänka mig liggdelen om du inte vill ha den
-
Har mailat på den men frågan är hur solblekt den är...AnPa skrev 2011-05-17 19:21:00 följande:
Ase! Du kanske inte är så sugen på orange i frogklädsel, men den här var bra pris:
www.blocket.se/ystad/Bugaboo__Maxi_Cosi__Baby...
Jag kan tänka mig liggdelen om du inte vill ha den
-
Den ser ju inte så jättesolblekt ut, min är också det precis där remmen går som man trär på ramen, där den är insydd alltså. Det är ingenting man märker av om man inte synar vagnen. Har man dyna i så syns det ju ännu mindre (fint med din gula till orange)!Asereht skrev 2011-05-17 19:23:22 följande:Har mailat på den men frågan är hur solblekt den är...
Men du har inte fått något svar eller?