• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-05-10 13:21:35 följande:
    så jag blir happy av en happy då
    Så är det. Fast av Compact-chassit blir man inte happy *höjer ett varningens finger*
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-05-10 13:25:25 följande:
    Så är det. Fast av Compact-chassit blir man inte happy *höjer ett varningens finger*
    Nä det har jag förstått, klassiskt chassi är lättast.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-05-10 13:58:59 följande:
    Det finns ett äldre också som heter reversible, det tycker jag bäst om.
    Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-05-10 14:05:05 följande:
    Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?
    Japp, den har svängbart styre. Har ingen koll på nyare chassin men Brio brukar alltid ha en svängbar variant, bara namnet och eventuellt lite finesser och hjul som skiljer.
  • Asereht
    passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:
    ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
    Jag gillar min skarpt.

Hade du en Happy?
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:
    ledsen att förstöra men jag hatade min brio!

Jag har haft flera olika BRIO som jag gillat jättemycket. Nu är det Singen men förut har jag haft en Duett, en eller ett par Comfort och någon annan som jag glömt beteckningen på.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11