-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Så är det. Fast av Compact-chassit blir man inte happy *höjer ett varningens finger*Tant Pruselius skrev 2011-05-10 13:21:35 följande:så jag blir happy av en happy då
-
Nä det har jag förstått, klassiskt chassi är lättast.Fröken Småland skrev 2011-05-10 13:25:25 följande:Så är det. Fast av Compact-chassit blir man inte happy *höjer ett varningens finger*
-
Det finns ett äldre också som heter reversible, det tycker jag bäst om.
-
Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?Fröken Småland skrev 2011-05-10 13:58:59 följande:Det finns ett äldre också som heter reversible, det tycker jag bäst om.
-
Prus: blå el röd suflett, svart bas. Helst :)
-
Japp, den har svängbart styre. Har ingen koll på nyare chassin men Brio brukar alltid ha en svängbar variant, bara namnet och eventuellt lite finesser och hjul som skiljer.Asereht skrev 2011-05-10 14:05:05 följande:Det där man flippar över styret? Det finns väl ett sånt nu med eller är det något annat?
-
ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
-
Jag gillar min skarpt.passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
Hade du en Happy? -
Ingen aning... Köpte bär S föddes -07
-
passau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
Jag har haft flera olika BRIO som jag gillat jättemycket.Nu är det Singen men förut har jag haft en Duett, en eller ett par Comfort och någon annan som jag glömt beteckningen på.