-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Fröken Småland skrev 2011-04-28 09:48:53 följande:Shit, nu blev jag inspirerad i Buggatråden och spontanshoppade en Breeze
Men allvarligt; 2091 för en splitterny Breeze inkl åkpåse och fri frakt. Kan man låta bli? Tips till er som behöver en terrängvagn *frestar Asereht*
shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&...Ok, lite kryptiskt var det nog kanske....?Kavat skrev 2011-04-28 13:14:07 följande:
Firar med en -
Hahaha, lite tydligare än så får du vara om jag skall fattaKavat skrev 2011-05-17 08:24:21 följande:Ok, lite kryptiskt var det nog kanske....?Kavat skrev 2011-04-28 13:14:07 följande:
Firar med en
Men skit samma huvudsaken är att jag hade rätt att vi fick varsin vagnJag väntar nog med att montera min tills mannen har åkt till jobbet. Need to know-basis liksom
-
Jag gillar inte heller Happy, men många gör ju det konstigt nog
KANSKE att jag skulle gilla en sån där just med compactchassi. (om jag slipper lyfta den) De hade väl inte det där hemska gunget? Jag AVSKYR Brio-gungDet känns som att den stackars bebisen ska bli åksjuk.
-
Jag är inte heller någon fan av Brio (eller Teutonia), är älskar Emmaljungapassau skrev 2011-05-10 14:58:18 följande:ledsen att förstöra men jag hatade min brio!
Lite som med bilar, att man är en Saab eller Volvo människa..ha ha!Ok, Sing skulle jag vilja testa faktiskt då jag var inne på en sådan när vi skulle köpa vagn till Neo men då den var så himla bred (och vi har en pytte hall) så blev det istället en EL city crossEkorrfamiljen skrev 2011-05-10 21:01:27 följande:
Jag har haft flera olika BRIO som jag gillat jättemycket.Nu är det Singen men förut har jag haft en Duett, en eller ett par Comfort och någon annan som jag glömt beteckningen på.
Är du nöjd med singen? -
Compact-chassit är inte gungigt alls så det vore kanske något för dig i så fall. Men du måste ju inte köpa en HappyNifelheim skrev 2011-05-17 08:32:04 följande:Jag gillar inte heller Happy, men många gör ju det konstigt nog
KANSKE att jag skulle gilla en sån där just med compactchassi. (om jag slipper lyfta den) De hade väl inte det där hemska gunget? Jag AVSKYR Brio-gungDet känns som att den stackars bebisen ska bli åksjuk.
Fast jag gillar dem också massor, men inte just Compact-chassit. Fast på ett sätt var det jättebra, vagnen blev så superstabil och stadig att Maja kunde sitta på fotstödet utan att man behövde vara rädd för att den skulle välta.
-
Nepp, jag håller mig till mina älskade Emmaljungor jagFröken Småland skrev 2011-05-17 08:57:40 följande:Compact-chassit är inte gungigt alls så det vore kanske något för dig i så fall. Men du måste ju inte köpa en Happy
Fast jag gillar dem också massor, men inte just Compact-chassit. Fast på ett sätt var det jättebra, vagnen blev så superstabil och stadig att Maja kunde sitta på fotstödet utan att man behövde vara rädd för att den skulle välta.
-
Jag har alltid gillat Teutonia, byter jag ut happyn så blir det en mistral som är min fyrhjulingsfavorit.
Jag hade nog aldrig köpt en brio men när jag blev erbjuden en som bara var någon månad gammal som byte mot min Easywalker så blev jag nyfiken. som bebisvagn tycker jag den är toppen då jag gillar gunget (A med) men ju äldre barnen blir ju mindre och mer kompakt brukar det bli, vändbart så länge som möjligt men lite mindre och smidigare får det nog bli. Men jag gillar happyn trots storleken trots att jag börjat snegla på mistralen. -
En sån här skulle jag väldigt gärna vilja prova
www.blocket.se/stockholm/Barnvagen_Musty_33556881.htm&w=3 -
*fniss*Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:25:04 följande:En sån här skulle jag väldigt gärna vilja prova
www.blocket.se/stockholm/Barnvagen_Musty_3355... -
Skeptisk...Fröken Småland skrev 2011-05-17 11:25:04 följande:En sån här skulle jag väldigt gärna vilja prova
www.blocket.se/stockholm/Barnvagen_Musty_3355...