-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Välkommen!bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också. -
Välkommenbohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också. -
Vi välkomnar alltid stackars medsystrar i vårt beroendeträsk
-
Förresten tjejer, Koeka-skyddet är absolut till salu men jag måste erkänna att jag sparat lite på det för att jag räknade med att det skulle bli svårt att få tag på = bättre pris. Så det blir inte superduperpris på det men vi kan väl diskutera saken? Jag tar med det till Zoo så får ni klämma på det och se vad det kan vara värt
-
har ett kooeka regnskydd... måste nog googla för att se vad d e för vagn...
*och kanske jobba ngt idag överhuvudtaget oxå* -
hittar ingen vagn?! hur stavas d?
-
Jag gissar att det är ett Koelstra regnskydd du har.passau skrev 2011-05-17 13:02:28 följande:har ett kooeka regnskydd... måste nog googla för att se vad d e för vagn...
*och kanske jobba ngt idag överhuvudtaget oxå* -
Nä hörrni tjejer, idag kl 17.45 så får ni hålla tummarna för att vår gamla häck fina husvagn går igenom besiktningen! *biter på naglarna*
-
Välkommen bohus! Frk småland, ska absolut hålla tummarna för er! Såg just donkeyn live och dog nästan lite grann. Kan man skaffa en för att ha till V och systers bebis som kommer i okt?
-
Absolut! Jag skaffade en dubbelvagn för att köra brorsans flicka i tillsammans med min killeAnPa skrev 2011-05-17 14:07:02 följande:Såg just donkeyn live och dog nästan lite grann. Kan man skaffa en för att ha till V och systers bebis som kommer i okt?
Tyvärr fick jag aldrig användning för den och nu är den såld