• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
    Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower}
  • Nifelheim
    bohusbebis skrev 2011-05-17 12:09:56 följande:
    OOOOO jag känner mig sååå hedrad! Klart jag hänger på här! tack tjejer! Nu ÄR jag fast i träsket!!! Hur ska man kunna få nåt vettigt gjort nu... ännu en nördtråd att trassla in sig i...
    Men jag är väldigt stolt och glad över att vara här. Också.
    Välkommen {#emotions_dlg.flower}
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Fröken Småland

Förresten tjejer, Koeka-skyddet är absolut till salu men jag måste erkänna att jag sparat lite på det för att jag räknade med att det skulle bli svårt att få tag på = bättre pris. Så det blir inte superduperpris på det men vi kan väl diskutera saken? Jag tar med det till Zoo så får ni klämma på det och se vad det kan vara värt

• passau

har ett kooeka regnskydd... måste nog googla för att se vad d e för vagn...

*och kanske jobba ngt idag överhuvudtaget oxå*

• Fröken Småland
    passau skrev 2011-05-17 13:02:28 följande:
    har ett kooeka regnskydd... måste nog googla för att se vad d e för vagn...

*och kanske jobba ngt idag överhuvudtaget oxå*
    Jag gissar att det är ett Koelstra regnskydd du har.
  • Fröken Småland

Nä hörrni tjejer, idag kl 17.45 så får ni hålla tummarna för att vår gamla häck fina husvagn går igenom besiktningen! *biter på naglarna*

• Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-17 14:07:02 följande:
    Såg just donkeyn live och dog nästan lite grann. Kan man skaffa en för att ha till V och systers bebis som kommer i okt?
    Absolut! Jag skaffade en dubbelvagn för att köra brorsans flicka i tillsammans med min kille Cool Tyvärr fick jag aldrig användning för den och nu är den såld Obestämd
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11