• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:06:10 följande:
    om jag åker hemifrån vid 6:30 är vi på Zoo (för det var där va?) kl 12:06, åker igen 15:45 och är hemma ca 21:30...
    tror ni man kan önska sig en helledig dag med SJ-biljett i morsdagspresent?
    förra året fick jag förresten en städerska en heldag (trots det hann hon inte med hela huset) på morsdag. Det tyckte jag var jättelyxigt...
  • cirkuspuman
    AnPa skrev 2011-05-18 08:55:26 följande:
    Men du hade väl någon kontakt som kunde lacka? Vet du om det går att lacka hos dem fast chassit sitter ihop?
    Om du ska lacka det hos en lackeringsfirma så funkar det inte att ha med plastdetaljer eftersom den smälter när de härdar färgen  
    Då är enda alternativet att spraylackera hemma och det kan ju oxå bli bra även om det inte blir lika hållbart  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Fröken Småland
    om jag åker hemifrån vid 6:30 är vi på Zoo (för det var där va?) kl 12:06, åker igen 15:45 och är hemma ca 21:30...
    Lite kort tid bara men annars toppen Solig
    bohusbebis skrev 2011-05-18 11:07:17 följande:
    förra året fick jag förresten en städerska en heldag (trots det hann hon inte med hela huset) på morsdag. Det tyckte jag var jättelyxigt...
    Tycker du skall ge det till din man på fars dag i höst...
  • cirkuspuman
    Självklart kan man det

Ase: Oj oj..vilken lista du slår mig med sisådär 20 vagnar *s*
    Jag vet inte ens om jag orkar rabbla mina...det finns bilder i galleriet annars  
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • AnPa
    cirkuspuman skrev 2011-05-18 11:12:09 följande:
    Om du ska lacka det hos en lackeringsfirma så funkar det inte att ha med plastdetaljer eftersom den smälter när de härdar färgen  
    Då är enda alternativet att spraylackera hemma och det kan ju oxå bli bra även om det inte blir lika hållbart  
    Men det finns alltså inte någon lackeringsfirma som lackar utan att härda, alltså som man gör hemma mao. Kanske skulle kika på hur mycket som går åt och hur man kan göra det själv. Lär bli dyrt, misslyckat och sluta med att jag får köpa ett nytt chassi.
  • AnPa
    Det tycker jag!
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 11:12:27 följande:
    Tycker du skall ge det till din man på fars dag i höst...
    Han fick en fönsterputsare
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11